וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה"

27.10.2011 / 10:09

אחרי ההדחה מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, הצהובים חוזרים להתעסק בליגה. חיימוב ופאביצ'ביץ' בספק לבני יהודה

"זה היה משחק קשה לצפייה", אמר גורם במכבי תל אביב אחרי ההפסד בעקבות ההפסד 4:2 בפנדלים למכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע הטוטו. "למרות ששיחקו מחליפים ושחקני ספסל, זה בהחלט היה אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה".

לעומת זאת, בצוות המקצועי ניסו להסתכל על חצי הכוס המלאה, כאשר בהרכב שולבו שחקני ספסל וצעירים שבדרך כלל לא זוכים לדקות משחק. השלושה שקיבלו מילות עידוד היו שלושת שחקני קבוצת הנוער, יגיל ביטון, אושר אבו ועומרי שקל, שנכנסו כמחליפים ועשו עבודה טובה על המגרש.

"זאת הייתה חוויה גדולה לשחק במדי הבוגרים", אמר הבלם אושר אבו, שחקן קבוצת הנוער, שנכנס לשחק בתחילת ההארכה וערך את הופעת הבכורה שלו במדי הבוגרים. "איפה שיגידו לי אני אשחק ותמיד אני אתן את כל מה שיש לי ולא משנה אם זה בנוער או בבוגרים. זה לא משנה אם אני נכנס בדקה התשעים בנוער או בבוגרים, אני והחברים שלי תמיד נעשה הכל בכדי שהקבוצה תנצח. לא משנה אם זה בהתקפה או בהגנה.

"לפני הפנדלים, מוטי שאל מי רוצה לבעוט ולמי יש מספיק ביטחון ללכת לכדור", סיפר אבו. "לא הופתעתי שעומרי שקל הלך לבעוט (והחטיא את הפנדל השלישי, ר"ב). אני מכיר אותו הרבה זמן ומשחק איתו הרבה שנים, כך שהאמנתי שהוא יבעט, הוא היה חסר מזל, לא נורא".

הבלם הצעיר התייחס גם למחמאות שקיבל מעוזר המאמן גדי כרמלי והוסיף: "שיחקנו בעשרה שחקנים וכנראה שזה לא הספיק. ננסה בפעם הבאה. זה תמיד כיף לקבל מחמאות וזה תמיד נחמד, אבל חשוב שתהיה המשכיות ותמיד ניתן את הכל. חשוב שתמיד נמשיך לעלות מעלה".

צפו במכבי תל אביב מודחת בפנדלים

כרגע חיימוב ופאביצ'ביץ' בספק למשחק נגד בני יהודה

היום יזכו השחקנים ליום חופשי והחל ממחר תחזור כל הקבוצה לאימונים מלאים, ויפתחו שבוע עמוס מאוד עם שלושה משחקים, ביום שני הקרוב נגד בני יהודה, בחמישי יארחו הצהובים את סטוק סיטי בבלומפילד וארבעה ימים לאחר מכן תגיע לבלומפילד בית"ר ירושלים.

כל השחקנים שקיבלו מנוחה בשלושת הימים האחרונים, ביניהם האריס מדוניאנין, גיא חיימוב, רוברטו קולאוטי, רוברטו פונצ'ץ, רפי דהן, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני ודור מיכה ישובו להתאמן. חיימוב ופאביצ'ביץ' יבדקו בימים הקרובים ושניהם בשלב הזה בספק למשחק נגד בני יהודה בשל פציעות. בהנהלת הקבוצה צפויים לסיים בימים הקרובים גם את נושאי המשמעת בתוך המועדון כאשר יואב זיו ואלירן עטר יעמדו לועדת משמעת פנימית בעקבות אירועי משחק החוץ בסטוק לפני שבוע.

הבעלים מיטש גולדהאר הגיע אמש לאצטדיון רמת גן רק במחצית המשחק, לאחר שהיה אורח של איגוד הטניס בערב התרמה מיוחד שהתקיים במרכז הטניס. מיד בסיום המשחק הצטרף גולדהאר לשאר אנשי הקבוצה שהגיעו לחתונתו של מנהל מחלקת הנוער אריאל אברם. בסיום האירוע, המריא גולדהאר בחזרה לביתו שבקנדה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully