וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי כרמלי: "מכבי תל אביב תתמודד על כל התארים"

26.10.2011 / 23:49

עוזר המאמן לא התרגש מההדחה מגבי הטוטו. במכבי פתח תקוה השתוללו בעקבות השיפוט במשחק: "הורגים אותנו"

מכבי תל אביב פגשה בפעם השנייה תוך ארבעה ימים את מכבי פתח תקוה, אלא שהפעם היא נוצחה 4:2 לאחר בעיטות הכרעה מ-11 מטרים. הקבוצה של אייל לחמן לא האמינה שזה קורה לה, כשהצהובים קיבלו פנדל שנוי במחלוקת עמוק בתוספת הזמן של המשחק, אותו כבש אלירן עטר. המשחק הסתיים ב-1:1 ונכנס להארכה בה לא נכבשו שערים. בפנדלים, פתח תקוה כבשה את כל ארבע הבעיטות, בעוד קלמי סבן ועומרי שאקל החטיאו, ובסיום 2:4 למכבי פתח תקוה. הקבוצה ממלאבס עלתה לחצי גמר גביע הטוטו והבטיחה לעצמה 300 אלף שקל. במחצית המשחק הגיע הבעלים של המועדון מיטש גולדהאר וצפה בהתמודדות.

עוזר מאמן מכבי תל אביב גדי כרמלי אמר בסיום המשחק: "ניקח מהמשחק הזה את הדברים הטובים. אנחנו כמובן מצטערים שהפסדנו כי אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ובכל מפעל. המורשת של הבעלים מיטש גולדהאר היא מצוינות, שקדנות ולא לעגל פינות באף משחק, ואם נלך בדרך הזו, אז גם הניצחונות והתארים יגיעו, עם זאת ברור שיהיו קשיים בדרך.

"ראינו קבוצה צעירה שנשארה ב-10 שחקנים ושיחקה הארכה שלמה עם מחליפים וילדים מהנוער ושנתנה את הנשמה על המגרש", הוסיף כרמלי. "זה היה נהדר לראות את זה, אני גאה בהם. כמובן שיש דברים שצריך לתקן. עשינו מהפכה שלמה בקבוצה מתחילת השנה, היה תענוג לראות את הילדים עומרי שאקל, אושר אבו ויגיל ביטון שעלו מהנוער. בדרך הזו מכבי תתמודד על כל התארים ותהיה מועדון מוביל".

לגבי העומס, אמר כרמלי: "זה היה יכול לפגוע בנו אבל עשינו רוטציה, ובעצם השחקנים המובילים, שאמורים לשחק בשלושת המשחקים הקרובים, קיבלו מנוחה. אנחנו לומדים להתמודד עם העומס הזה, אני מקווה שהעומס הזה ילווה אותנו בשנים הבאות ושנמשיך לשחק בכל המסגרות".

מכבי תל אביב גילתה שדור מיכה יכול לשחק באירופה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עמוס לוזון: "משחק שלישי או רביעי שהשופטים הורגים אותנו"

במכבי פתח תקוה השתדלו שלא לדבר יותר מדי על השיפוט של השופט זיו אדלר במשחק, אך בחדר ההלבשה אמר עמוס לוזון לאיוניר: "השופטים הורגים אותנו, זה כבר משחק שלישי או רביעי שהם הורגים אותנו. אני לא בא לכדורגל יותר, הולך מעכשיו רק לראות את הנוער והילדים".

אייל לחמן אמר בסיום: "אפשר גם לא לדבר על השיפוט, אני גם לא מאמין שזה יעזור עכשיו. אני מעדיף להתעסק בצד המקצועי, אני לא נמצא במכבי פתח תקוה הרבה זמן, אבל מעודד אותי שכבר עכשיו אנחנו מתעסקים בטקטיקה וגם היום היינו טובים מאוד.

"החלטנו ללכת על המפעל הזה בכל הכוח, העלינו שחקנים צעירים אמנם, באנו למשחק מתוך תקווה להכריע את המשחק מהר ולא לסחוב אותו הרבה זמן", הוסיף לחמן. "היה לנו חשוב לעצור את רצף שלושת ההפסדים שהיו לנו בליגה. עיקר הדילמה שלי הייתה האם לשמור כוחות למשחק הליגה נגד מכבי חיפה או שאנחנו באים כמו ווינרים, רואים את המטרה ומנסים לעבור אותה, וזה מה שעשינו".

כאמור, היה מי שלא יכול היה להתעלם מהשיפוט. גורם בקבוצה אמר בסיום: "השופטים שרקו את מה שהם ראו, הבעיה היא שהם לא ראו".

שופט המשחק זיו אדלר צפוי לציין בדוח המשחק את כניסתו של הבעלים של המועדון עמוס לוזון אל כר הדשא בתום 90 דקות ולאחר שריקת הפנדל שהביא לשוויון ולהארכה. לוזון שניסה לשוחח עם השופט, אף צעק על דני פרדה, השחקן שגרם לפנדל אחרי שהכשיל את יואב זיו ברחבה.

מעבר לכך, בדקה ה-118 אירע אירוע מוזר כאשר השופט הרביעי איתן שמואלביץ' הרחיק את הכרוז מהמגרש, לאחר שהאחרון צעק לשופט: "מה עם הזמן?"

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully