וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לבן שהר בגביע הצרפתי

החלוץ הישראלי לא הצליח לעזור לאוקזר, שהפסידה 2:1 בהארכה לקון. פ.ס.ז' הודחה. רפאלוב החמיץ פנדל והודח

משחקי שמינית הגמר בגביע הליגה הצרפתי נמשכו הערב (רביעי). אחרי שמארסיי השיגה את המקום ברבע הגמר עם ניצחון 0:4 על לאנס, נערכו הערב שבעת המשחקים הנוספים שהשלימו את תמונת העולות. מי שניצל את המעמד הזה של הגביע כדי לשפר את מאזנו הוא בן שהר, שהבקיע עד היום שער ליגה אחד וכעת הוא מצרף לעצמו שער בגביע במדי אוקזר.

קבוצתו של שהר פיגרה בדקה ה-24 אחרי שליביו נבאב הבקיע את שער היתרון לקון ממרכז הטבלה בצרפת, אבל החלוץ הישראלי השווה חמש דקות לאחר מכן ל-1:1. אלא שאוקזר נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-53 לאחר שווילי בולי הורחק. המשחק נגרר להארכה, שבה קון כבשה שער ניצחון בדקה ה-117 כשנבאב הבקיע.

מי שחתומה על הסנסציה הגדולה של השלב הזה היא דיז'ון, שמדורגת 13 בליגה, אבל למרות זאת היא הצליחה לשלוח את קבוצת המיליונים של פריס סן ז'רמן הביתה. דווקא הקבוצה מהבירה הייתה טובה יותר בפתיחת המשחק, והובילה 0:2 עם שערים של ז'אן כריסטוף באהבק (16) ומבלוט ארדינג (20), אבל דיז'ון חזרה בגדול כשיונוס סנקארה (30), פלורן ברנגה (32) ובריס ז'וביאל (61) הפכו ל-2:3.

ליןו ניצחה בחוץ 1:2 את סנט אטיין אחרי שג'ימי בריאן (40) ומישל באסטוס (71) העלו ל-0:2, ופייר אובמיאנג רק צימק שלוש דקות לסיום. המשחק עצמו הופסק במהלך המחצית השנייה אחרי שאוהדים השליכו זיקוקים לדשא בעקבות הפנדל של באסטוס. אחרי חמש דקות הוא חודש, כשהברזילאי הבקיע את השער. ליל האלופה גברה 1:3 על סדאן כשבנואה פדרטי (34), ג'ו קול (39) ואירניוש ילן (69) הבקיעו, בעוד דיאבי רק צימק (78).

תוצאות נוספות:

מונפלייה - לוריין 2:1
ניס - סושו 1:2

90 דקות למאור בוזגלו, ניצחון דרמטי לסטנדרד

גם בבלגיה שיחקו היום מחזור גביע - שלב 32 האחרונות. סטנדרד ליאז ניצחה בחוץ 1:2 את זולט ווראגם, כשנאצ'ו גונסאלס הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-90. מאור בוזגלו השלים 90 דקות בהרכב. קורטרייק ניצחה 0:1 את סינט טרוידן, רמי גרשון שיחק 90 דקות. גנק של אליניב ברדה הודחה אחרי הפסד 2:0 לליירסה. אליניב ברדה שיחק במחצית הראשונה והוחלף.

בירסחוט, קבוצתם של דור מלול ורועי דיין, ניצחה 0:1 את סרקל ברוז' משער ניצחון של רודריגו רויאס בדקה ה-107 של ההארכה. מלול השלים 120 דקות, רועי דיין לא שיחק. מכלן של לירוי צעירי הפסידה 1:0 למונס, כשהקשר שיחק 65 דקות והוחלף. המשחק הדרמטי ביותר הערב היה בין גנט לקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב. בתום 4:4 אחרי 120 דקות, ניגשו הקבוצות לדו קרב פנדלים, הקשר הישראלי זכה לבעוט, החמיץ, וקבוצתו הודחה מהמשך המשחקים במפעל 4:2.

* מאור מליקסון ודודו ביטון לא נכללו בסגל של ויסלה קרקוב, שניצחה בגביע הפולני 1:2 את לימאנוביה.

* משה אוחיון לא נכלל בסגל של לגיה ורשה, שניצחה 0:3 את לודז'.

* בירם כיאל שיחק 70 דקות בניצחון של סלטיק 1:4 על הירנביין.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully