וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: גלבוע/גליל גברה על מורנאר 76:78

סגנית האלופה חגגה ניצחון בכורה במפעל כשגברה על המונטנגרים. 15 נקודות לצ'ייסון אלן, 3 לכריס תומאס בבכורה

גלבוע/גליל החלה הערב (רביעי) את דרכה בליגה הבלקנית ברגל ימין, כאשר ניצחה את מורנאר המונטנגרית 76:78. בכך רשמה החבורה של ליאור ליובין ניצחון שני ברציפות, אחרי שהביסה בקלילות את הפועל ירושלים. מחר תחזור הקבוצה ארצה ובמחזור הליגה הקרוב מצפה לה מפגש עם מכבי חיפה.

סגנית האלופה הישראלית פתחה בצורה טובה יותר, כאשר האיש הבולט שלה היה צ'ייסון אלן, שעם תשע נקודות די מוקדמות סייע לליאור ליובין ושחקניו להוליך 22:30 בשלהי הרבע השני. האורחים המשיכו לשמור על יתרונם ואף להגדילו, הרבה בזכות ג'וזף ג'ונס, יאן מרטין ועמית ביר-כץ הצעיר, וירדו לחדרי ההלבשה כשהם מוליכים 38:48. היכולת הטובה של אלן מהמחצית הראשונה נמשכה גם ברבע השלישי, ושמונה וחצי דקות לסיום פתחה סגנית האלופה יתרון שיא עד לאותו רגע - 56:69.

דווקא ברגע הזה גלבוע/גליל נעצרה, וריצת 3:15 של המארחת אפשרה לה לצמק ל-72:71 בלבד, 2:22 דקות לסיום. ההתקפות הבאות הסתיימו באיבודים והחטאות משני הצדדים, ו-32 שניות לסיום קלע ג'וזף ג'ונס שתי נקודות חשובות שקבעו 71:74. מורנאר החטיאה קליעות עונשין גורליות, הרכש החדש כריס תומאס קלע שתיים משלו מהעבר השני, והבטיח לקבוצה מהגלבוע ניצחון בכורה באירופ העונה.

אלן כאמור הצטיין בגלבוע/גליל עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, כאשר גם ג'ונס (12), מרטין (11), ביר-כץ (11) ודגן יבזורי (10) קלעו בספרות כפולות. הופעת הבכורה של כריס תומאס כללה שלוש נקודות, שני ריבאונדים, שלושה אסיסטים וארבע עבירות ב-21 דקות משחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully