וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הפסידה ללאמיה בגביע ההתאחדות

היוונים ניצחו ועלו לסיבוב השני, הצהובים ישחקו בגביע האתגר, כנראה נגד מודנה. בר נצר: "עדיין לא מוכנים לרמות האלה"

ארבעה ימים לאחר שהפסידה להפועל מטה אשר 3:2 בתום משחק דרמטי בליגת העל בכדורעף, התמודדה הערב (רביעי) מכבי תל אביב מול לאמיה היוונית בסיבוב הראשון של גביע ההתאחדות האירופית - המפעל הוא השני בחשיבותו באירופה, אחרי ליגת האלופות. הצהובים של זוהר בר נצר לא התקשו לנצח 0:3 במשחק הראשון, אלא שביוון הסיפור היה הפוך לגמרי, ונראה שהמאמן היווני דמיטריוס אנדראופולוס עשה הכנה ראויה הפעם.

היוונים שלטו במשחק ללא עוררין ואף זכו לדחיפה מאסיבית של הקהל שלהם. הם ניצחו את המערכה הראשונה 16:25, כאשר גם במערכה השנייה נשמר המומנטום שהיה לטובתם וסיימו אותה עם 17:25. המערכה השלישית סיפרה כמעט את אותו סיפור כמו בקודמות, עם ניצחון של התכולים המקומיים 18:25. המשחק נכנס למערכת זהב, שהמנצחת בה מבטיחה את העלייה.

למרות המשחק האנמי יחסית בשלוש המערכות הראשונות, הצהובים נכנסו בצורה טובה, והיתרון עבר בנדנדה מצד אל צד. הקבוצה של בר נצר עלתה ליתרון 8:9, אבל היוונים הפכו במהרה ל-9:10, כשמאמן מכבי תל אביב ממהר ליטול פסק זמן. גם זה לא עזר לצהובים, כשלאמיה עלתה ל-10:13 וניצחה 11:15.

לאמיה עלתה לשלב הבא - הסיבוב השני שמונה 16 קבוצות בגביע ההתאחדות, בעוד שמכבי תל אביב ירדה דרג ותתמודד בסיבוב השלישי של המפעל השלישי בחשיבותו - גביע האתגר - בדיוק כפי שקרה לה בשנה שעברה.כמיטב המסורת צפויה מכבי לפגוש יריבה איטלקית, הפעם תהיה זו כנראה מודנה הגדולה.

מאמן הצהובים זוהר בר נצר היה מאוכזב בסיום, ואמר: "אנחנו עדיין לא מוכנים לרמות הללו, ההכנה לעונה לא הייתה טובה מספיק וחבל, מכיוון שההגרלה שקיבלנו הפעם הייתה יכולה להביא אותנו לשלבים גבוהים במפעל".

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully