וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ניצחונות למוליכות, בוקה בפער של שש

הקבוצה של פלסיוני שוב שמרה על שער נקי ב-0:2 על קולון, אתלטיקו רפאלה עם 1:3 על ארחנטינוס, ולס-אסטודיאנטס 0:1

המחזור ה-12 בטורניר האפרטורה נערך ברובו הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר בצמרת לא נרשם שינוי משמעותי, זאת לאחר הניצחונות שהשיגו שתי המוליכות, בוקה ג'וניורס ואתלטיקו רפאלה, הבוסטרוס שמרו על פער מבטיח של שש נקודות מהעולה החדשה המפתיעה.

קולון - בוקה ג'וניורס 2:0

הקבוצה של חוליו פלסיוני שנראית בדרך הבטוחה לאליפות, השיגה עוד שלוש נקודות בסנטה פה, כשהיא שוב הצליחה גם לשמור על שער נקי. זה המשחק החמישי ברציפות שבוקה לא סופגת. בוקה, עם טורניר יוצא מן הכלל מבחינה הגנתית, ספגה רק שני שערים ב-12 מחזורים. ניקולס בלנדי אחראי על הצמד (15, 64), ששמר את בוקה שש נקודות הרחק מאתלטיקו רפאלה.

אתלטיקו רפאלה - ארחנטינוס ג'וניורס 1:3

כנראה שהתוצאות שמשיגה העולה החדשה כבר לא מפתיעות. הפעם היא גברה בביתה על האחרונה בטבלה, והיא ממשיכה לנשוף בעורפה של המוליכה מבואנוס איירס, אם כי הפער ביניהן די גדול עדיין ועומד על שש נקודות. דריו גנדין בפנדל (6), פדריקו גונזאלס (20) ואוסקר קאמיז'ו (34) כבשו לקבוצה הביתית, גוסטבו אוברמן רק צימק לאורחים (75). עם השלישייה. רפאלה היא הכובשת המצטיינת בטורניר עד כה עם 19 שערים.

ולס סארספילד - אסטודיאנטס 0:1

הקבוצה של ריקרדו גארקה ממשיכה בעקביות לטפס לאזור הצמרת והיא כבר מדורגת שלישית (משחק עודף על פני ראסינג קלוב שיכולה לעקוף אותה). ולס, שחוותה רצף שלילי של חמישה משחקים ללא ניצחון, משלימה ניצחון רביעי ברציפות. הפעם היא נהנתה משער בודד של דויד רמירס כבר בדקה השביעית, שנשמר עד סיום המשחק והעניק לה עוד שלוש נקודות יקרות. בעוד שבוע וחצי תארח האלופה את המוליכה במשחק שעשוי להיות משחק העברת השרביט בארגנטינה.

משחקים נוספים:

באנפילד - אינדפדיינטה 0:3
פקונדו פריירה (54, 58), וולטר אסבדו (90)

ארסנאל - סן לורנסו 0:1
אדריאן גונסאלס (75)

אול בויס - ניואל'ס אולד בויס 1:1
לאול בויס: חואן פאבלו רודריגס (33), לניואל'ס: פביאן מוניוס (45)

אולימפו - אוניון סנטה פה 1:0
חואן פאבלו אבנדניו (60)

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully