וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון מגיע להפועל אוסישקין תל אביב

26.10.2011 / 15:15

שחקן העבר ישמש כמנהל מקצועי של בית הספר לכדורסל של האדומים, כשנתיים לאחר שפרש ממשחק פעיל עקב פציעה

שחקן העבר גילי מוסינזון מונה היום (רביעי) למנהל המקצועי של בית ספר הכדורסל של הפועל אוסישקין תל אביב. מוסינזון, שגדל בקבוצת הנוער של האדומים, מונה לתפקיד על ידי גילי טורק, מנהל בית הספר לכדורסל של המועדון, הגיב עם המינוי: "בנוסף להעסקתי במסגרת בתי הספר, אהיה מאמן ראשי לאימונים אישיים על מנת לקדם ילדים לנבחרות ישראל בתוספת מחנות אימונים והכנה לליגה".

מוסינזון (33) שיחק בקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב לראשונה בעונת 1996/7, אך בסיום אותה עונה נפצע, והפועל תל אביב ירדה לליגה הלאומית. לאחר שנתיים של פציעה עבר לשחק במכבי חדרה ועירוני רמת גן, במהלך 2002 חזר למדים האדומים אך סיים את העונה ברמת השרון.

אחרי עונה בראשון לציון, הגיע שוב להפועל תל אביב והפעם לשנתיים נוספות. לאחר מכן הגיעו שנתיים מוצלחות בהפועל גליל עליון לפני שחזר לעונה אחרונה בליגת העל ב-2008/9 במדי ראשון לציון. ב-2009/10 החליט מוסינזון לרדת לליגה הארצית עם הפועל גליל עליון/קצרין ולאמן במחלקת הנוער של המועדון, אך רגע לפני פתיחת העונה גילה שהוא סובל מקרע במיניסקוס והחליט לפרוש ממשחק.

מוסינזון ידוע כדמות צבעונית מאוד, השתתף במספר תוכניות טלוויזיה, לאו דווקא בתחום הספורט, ואף הנחה פינת מוזיקה בטלוויזיה החינוכית. בעונה שעברה היה בצוות התוכנית "חמישיות" בערוץ הספורט, ואף פירשן במשחקי ליגת העל, אך בתחילת העונה הנוכחית החליטו בערוץ להחליפו במאמן הכדורסל צביקה שרף.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully