וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קיובן הציע לבטל את תקרת השכר לחלוטין

בעלי דאלאס הציע להחליף את ההגבלה במס מותרות גבוה, הצדדים חלוקים גם בקשר לזה, וימשיכו את הדיונים ביום רביעי

השיחות בין אירגון השחקנים לבעלי הקבוצות ב-NBA מתוכננות להמשיך היום (רביעי), אך כרגע לא נראה שמשהו יזיז את שני הצדדים מעמדתם, במיוחד על רקע העובדה שבשבוע שעבר דנו הצדדים יחד עם מגשר פדרלי ועדיין לא הצליחו להגיע להסכמה בנוגע להסכם חלוקת ההכנסות. הדיונים המחודשים ייערכו בפורמט של קבוצות קטנות ובהשתתפות דייויד סטרן, שנעדר מהשיחות בשבוע שעבר עקב מחלה.

בצל איומי ההשבתה לשבועיים נוספים, התגלה הלילה שהבעלים של האלופה דאלאס מבריקס, מארק קיובן, הגיש לשני הצדדים הצעה מיוחדת בכדי לפתור את המשבר, למרות שגם הבעלים וגם השחקנים מתווכחים גם על האופי של ההצעה. לטענת בילי האנטר, ראש אירגון השחקנים, קיובן הציע לבטל את תקרת השכר ולהחליפה במס מותרות כבד. מייק באס, סגן נשיא בכיר בליגה, אמר שהאנטר טעה, ושקיובן הציע: "להוסיף חריגות מתקרת השכר, אך לא לבטל אותה לגמרי". קיובן עצמו עדיין לא הגיב לדיווח.

אחרי שהשבועיים הראשונים של העונה כבר בוטלו, כוכבי העל של ה-NBA פירסמו את תאריכי משחקי המסע המיוחד שלהם. ה-World All-Star Classic יכלול 18 שחקנים, כאשר הארבעה המובילים שלו הם קובי בריאנט, דווייט הווארד, דויין וויד וקווין דוראנט, ושמם של 14 השחקנים הנוספים צפוי להתפרסם היום. המשחק הראשון צפוי להיות ב-30.10, בסן חוזה, בירתה של פוארטו ריקו. ב-1 וב-3 בנובמבר, יגיעו השחקנים ללונדון לשני משחקים, ב-6.11 ישחקו השחקנים במקאו ומשם ימשיכו למלבורן שבאוסטרליה, לשני המשחקים האחרונים של הסיבוב (8-9.11). כל שחקן יקבל משכורת שתנוע בין סכום של שש ספרות למיליון דולרים, וחלק גדול מההכנסות יגיעו לצדקה.

NBA בוואלה! ספורט

האם עונת ה-NBA תבוטל במלואה?

כן
52%
לא
48%
הסקר הסתיים
1971 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully