וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנץ בקנבאואר: "חוק הנבדל הפך לבדיחה"

הגרמני שעומד בראש ועדה לבחינת חוקי הענף של פיפ"א מקווה לשינוי במונדיאל: "חייבים לפשט את סוגיית הנבדל הפאסיבי"

פחות משלוש שנים לפני בעיטת הפתיחה של מונדיאל 2014 בסאו פאולו, במסדרונות פיפ"א עדיין לחוצים מקצב בניית האצטדיונים האיטי בברזיל, ובמקביל ממשיכים בדיונים בנושא שיפור חוקי הענף. הבוקר (רביעי) התייחס פרנץ בקנבאואר, שעומד בראש ועדה מיוחדת של הארגון בנושא.

אחת הסוגיות המרכזיות בהן עסקה הועדה היא הבהרת חוק הנבדל. "בימיי זה היה הרבה יותר פשוט - נבדל היה נבדל", אמר הקייזר. "זה לא היה משנה איפה הכדור היה, ועכשיו החוק הפך לבדיחה מרוב שהוא מסובך. ביקשתי מחבריי הועדה לנסות למצוא הצעות שיפשטו עד כמה שניתן את סוגיית הנבדל הפאסיבי, במטרה לחזור למצב הקודם".

בנוגע לחוק המחייב את השופט להרחיק שחקן שביצע עבירה כשהוא ניצב אחרון בקו ההגנה, אמר בקנבאואר: "יכול להיות שיתבצעו שינויים גם בנושא הזה. לא תמיד יש צורך בענישה כפולה, והמטרה היא להקל על השופטים לקבל את ההחלטה ההוגנת ביותר בכל סיטואציה".

"אחד הנושאים החשובים על סדר היום שלנו הוא הפייר פליי", הוסיף בקנבאואר. "מה שראינו למשל בגמר המונדיאל האחרון היה פשוט איום ונורא. דווקא במשחק שהיה אמור להיות פרסומת לענף ברחבי העולם, ונרשמו בו עבירות מכוערות שלא מתאימות למעמד, וכך היה גם בגמר הליברטדורס האחרון".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully