וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל באר שבע: מהראן ראדי יחל על הספסל

הקשר המצוין יוקפץ למשחק רבע גמר גביע הטוטו (18:45) רק אם יהיה צורך. גיא לוי מבטיח: "נשחק בהרכב החזק ביותר שלנו"

אחרי החגיגה בדוחא מול בית"ר ירושלים, ערכה הערב (שלישי) בני סכנין אימון מסכם לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ברבע גבע גביע הטוטו (רביעי, 18:45). למרות הצלחת הקבוצה בסיבוב הראשון של הליגה, בסכנין ממש לא מקלים ראש במשחק כי על אף ההצלחה, לקבוצה עדיין יש בעיות כלכליות והיא רוצה להגיע כמה שיותר גבוה במפעל השלישי בחשיבותו, שיכניס מזומנים לקבוצה.

סכנין תעלה לשחק עם מספר שינויים מהותיים מההרכב שפתח נגד בית"ר ירושלים, כששלומי דורה יחליט רק ביום המשחק על ההרכב הפותח. באימון לא תירגל המאמן את ההרכב לקראת המשחק, אך נראה כי הבלם עלא אבו סאלח, שבינו לבין דורה היה עימות קל במשחק, יפתח על חשבונו של עידן ויצמן. מהראן ראדי ככל הנראה יתחיל על הספסל ואם התוצאה תהיה מספקת, הקשר לא ייטול חלק במשחק.

הרכב משוער, בני סכנין: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, פיטר אמבמבה, באסם גנאים, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, רן רול, חאמד גנאים, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

בני סכנין בוואלה! ספורט

גיא לוי: "נעשה את המקסימום לעבור שלב"

הפועל באר שבע תעלה למשחק בדוחא כשאי אפשר להתעלם מהעובדה שהראש של המועדון נמצא במשחק נגד קרית שמונה בשבת. "אנחנו נעשה את המקסימום כדי לעבור שלב ולהמשיך בגביע הטוטו. נשחק בהרכב הכי חזק שלנו", הבטיח גיא לוי.

בפועל, אמג'ד סולימאן וסיראז' נאסר יקבלו מנוחה, כמו גם שמעון הרוש ולאריה קינגסטון, שעדיין לא כשירים במאת האחוזים. בנוסף אליהם ייעדר וויליאם סוארס שהורחק בנתניה בשבת האחרונה, מה שייתן הזדמנות לדקות משחק למספר שחקנים צעירים כמו יוני אוזן ולוטם זינו.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דניאל ליפשיץ, אביתר אילוז, עודד גביש (איבן גארידו), אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, ריאן אדלי, לוטם זינו, צחי מכלוף, מוטי מלכה, יוסי שבחון, יוסף אבו לאבן.

הערעור של הפועל באר שבע נדחה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully