וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: המעפיל חדרה ממשיכה לדהור קדימה

הקבוצה של יניב בר נצר גברה 1:3 על כרמיאל והיא במקום השני. הוד השרון ניצחה 1:3 את רמת השרון ושמרה על הפסגה

אחרי שבשבת הפועל מטה אשר ניצחה בצורה דרמטית 2:3 את מכבי תל אביב, המחזור השני בליגת העל בכדורעף נמשך הערב (שלישי). המעפיל חדרה הפכה באופן רשמי את פתיחת העונה שלה למוצלחת, כשהיא השיגה את ניצחונה השני, וגברה 1:3 על אליצור כרמיאל. חדרה ניצחה 13:25 ו-15:25 את שתי המערכות הראשונות, כרמיאל חזרה עם 22:25 במערכה השלישית, אבל חדרה הכריעה את המשחק עם 22:25 במערכה הרביעית.

לאנשי כרמיאל היו טענות על השיפוט במשחק, והיו"ר יצחק קפלן אמר הערב לאתר איגוד הכדורעף: "שריקות לא נכונות ומיותרות בקבלה ראשונה במהלך המערכה הרביעית פגעו בנו, השופטים יזמו יותר מדי שריקות". למרות הטענות, בכרמיאל מודעים לבעיה העיקרית והיא קבלת מכת פתיחה, כשבכוונת הקבוצה לצרף זר נוסף בעמדת הקבלן. אולג סטבניצ'וק סיפק הערב 12 נקודות לחדרה על חשבון האקסית, ובכרמיאל סרגיי פרישלאק האוקראיני סיים עם 12 נקודות גם כן ובאחוזים (63%) טובים הרבה יותר.

מ.כ. נווה שאנן נוצחה הערב באולמה הביתי ברמת אלון בידי הפועל ירושלים 3:0 (25:21, 25:23, 25:20), שחוגגת את ניצחון הבכורה שלה בליגת העל. בנווה שאנן החליטו לוותר בשלב זה על הזרים עקב בעיה כספית אליה נקלעה הקבוצה והערב, גם המוסר השני שון קסל נעדר בגלל פציעה וכך נווה שאנן עלתה למשחק הביתי מעמדת האנדרדוג, רק ללא שיניים.

"עשינו את המשחק קשה, רצינו יותר מדי וביצענו הרבה טעויות. זר נוסף יהפוך אותנו לטובים יותר", כך סיכם את המשחק מאמן ירושלים, אוריה כהן. ירושלים ניצחה בעיקר בזכות אחוזים טובים יותר בהתקפה. גנדי ויאל בלט בנווה שאנן עם 9 נקודות, ולמרות ההפסד, המנהל המקצועי בנווה שאנן תומר תירוש יצא מעודד: "אני יוצא מעודד מהמשחק וברגע שנייצב את ההרכב נוכל להתמודד בבית עם הקבוצות שאנחנו צריכים להתמודד איתן". במחזור הבא תארח ירושלים את רמת השרון ונווה שאנן תטפס לכרמיאל.

מכבי הוד השרון ניצחה ברמת השרון את א.ס. רמת השרון 1:3 (19:25, 20:25, 25:22, 19:25) ובכך שומרת הקבוצה של צחי אלבס על מאזן מושלם בראש טבלת ליגת העל. שתי מערכות ראשונות קלילות עם טעויות רבות של המארחים אפשרו לאורחים לטפס במהירות ליתרון 0:2. רמת השרון ניצחה את המערכה השלישית אבל נכנעה בסופו של ערב. המוסר הברזילאי של מכבי הוד השרון ג'ונתן סילברה שוחרר הערב ויטוס בחזרה לברזיל. מחר יצטרף לקבוצה איבן קולוביץ' ששוחרר מנווה שאנן. הוד השרון תארח במחזור הבא את הפועל מטה אשר (ישיר בספורט 5+, שלישי, 18:45) ורמת השרון תתארח בירושלים בניסיון לרשום ניצחון בכורה העונה.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully