וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "חשוב לנו להצליח בליגה הבלקנית"

25.10.2011 / 23:17

דרכה של גלבוע/גליל עליון במפעל האירופי תחל עם משחק נגד מורנאר באר המונטנגרית (ד', 18:00). כריס תומאס הצטרף

הפועל גלבוע/גליל עליון תפתח מחר (רביעי, 18:00) את הופעותיה בליגה הבלקנית, בה משחקת גם הפועל תל אביב, כשתפגוש את קבוצת מורנאר באר ממונטנגרו בחוץ. הקבוצה של ליאור ליובין הגיעה למונטנגרו היום וערכה אימון מסכם באולם, כשהיא יודעת שהיא מגיעה כפייבוריטית לאור החולשה היחסית של הקבוצות במפעל, למרות שמורנאר באר כבר ניצחה במשחק הבכורה שלה את סקופיה המקדונית.

מי שהצטרף לגלבוע/גליל היום הוא הגארד כריס תומאס שחתם בקבוצה בלילה בין ראשון לשני, והוא עשוי לקבל דקות ראשונות כבר מחר. תומאס יחזור עם הקבוצה ביום חמישי לארץ לקראת המשחק מול מכבי חיפה בנשר ביום ראשון. "אני שמח להתחיל את הליגה הבלקנית", אמר המאמן ליאור ליובין לפני אימון הערב של הקבוצה, "חשוב לנו להצליח במסגרת הזאת וזו גם הזדמנות נפלאה לשחקנים הצעירים לקבל ניסיון במסגרת אירופאית".

הקבוצה המונטנגרית, שהפסידה את האליפות לבודצ'נוסט בגמר הפלייאוף בעונה שעברה, מודרכת על ידי המאמן הסרבי מיחאילו פביצ'ביץ', ובין השמות הנוצצים בקבוצה נמצא הגארד הג'מייקני אקים סקוט, ששיחק אצל פביצ'ביץ' בהונקה הפינית, שחקן נבחרת העתודה של סרביה לאזאר רדוסבלייביץ' שהגיע הקיץ מהכוכב האדום בלגרד והסנטר המקומי פיליפ ברוביץ' ששיחק עם נבחרת העתודה של מונטנגרו באליפות אירופה לנבחרות עתודה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully