וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: עודד קטש מתעקש לשחרר את לוק ג'קסון

25.10.2011 / 23:07

המאמן שוב דורש להחליף את הזר האמריקאי, שכבר הוזכר לפני כן כמועמד לעזוב. מתיחות מתמשכת בין אלישי כדיר לאורי קוקיה

כבר לפני מספר שבועות סימן הצוות המקצועי של הפועל ירושלים את את לוק ג'קסון כמועמד עיקרי לעזוב את הקבוצה. המאמן עודד קטש כבר ביקש לפני מספר שבועות להחליף את ג'קסון ובמקומו רצה לצרף את קנדי ווינסטון, אולם יכולתו של ג'קסון מול אשדוד שכנעה את ראשי הפועל ירושלים שאין לוותר על השחקן. אך עתה, לאחר תצוגת נפל נוספת, המאמן עודד קטש מתעקש כי יש לשחרר את ג'קסון.

גם את משה מזרחי מעוניינים בהפועל ירושלים להעביר לקבוצה אחרת, מה שלא מוסיף לאווירה העכורה גם כך בתוך המועדון. מזרחי עצמו, כך מספרים בקבוצה, אינו מרוצה מהמצב ואף דיבר עם עוזר המאמן דרור כהן וביקש הסברים לגבי מצבו. בתוך כך, מנסים בקבוצה להאיץ את המגעים עם דן גרונפלד, במטרה להגיע עימו לסיכום.

קברניטי הקבוצה קיימו השבוע – בינם לבין עצמם, ועם המאמן עודד קטש - שיחות רבות על המצב הרעוע של הקבוצה, ובניסיון למצוא פתרונות. מאחורי הקלעים מתגברים הקולות נגד קטש, כשגורמים בקבוצה אף אינם מסתירים את מורת רוחם מהמאמן ויוצאים נגד המאמן בהצהרות בתקשורת.

עוד טוענים גורמים בקבוצה, כי ישנה מתיחות בין אלישי כדיר ואורי קוקיה, המשחקים באותה עמדה. כזכור, הפועל ירושלים היתה על סף סיכום עם קוקיה, אך המגעים הושהו לאחר שגם כדיר נכנס לתמונה. מן הסתם, העדפתו של כדיר על ידי קטש והקשר המיוחד בין המאמן לשחקן, אינם מוסיפים ליחסים בין קוקיה לכדיר.

"חלק מהמשקעים בין שחקנים נוצרים כי קטש לא עושה היררכיה ברורה", מנתח גורם בקבוצה. "האווירה בקבוצה היא לא חיובית והיא לא מה שציפו לה. זה מתבטא גם על הפרקט ובדרך שהשחקנים משחקים ביניהם. קטש חייב להנהיג משמעת ויד קשה יותר".

גורמים במועדון: "עודד קטש לא מתאים להפועל ירושלים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully