וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל תל אביב: ידין פצוע, אבוטבול יחליפו

הקשר שהיה מתוכנן לפתוח, ישב ביציע מול העולה החדשה ברבע גמר גביע הטוטו (18:30, 5+ לייב). זפרן לא ידריך את רמה"ש

עירוני רמת השרון התכוננה למשחק ברבע גמר גביע הטוטו הערב (רביעי, 18:30, ספורט 5+ לייב) מול הפועל תל אביב, עם זאת במועדון כבר חושבים קדימה אל עבר המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון בליגה, ומנסים לחלק כוחות בין שחקנים הסגל.

יוסי אופיר ויניב לביא צפויים לקבל מנוחה, כאשר עוד שחקן או שניים עשויים לשבת על הספסל. מי שלא יהיה על ספסל הקבוצה הוא המאמן מומי זפרן, שחש ברע במהלך המשחק נגד בני יהודה ואושפז בבית החולים תל השומר. זפרן כבר שוחרר לביתו, אך הרופאים המליצו על מנוחה לפחות על לסוף השבוע הקרוב, כשההערכה היא שגם נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון זפרן יוותר על המשחק ויישאר לנוח עוד מספר ימים.

זפרן אמר אמש: "אני סומך על מנחם קורצקי. העברתי לו את הרשמים ממה שראיתי מהפועל תל אביב, ובסך הכל נהיה מוכנים. זה חשוב גם מקצועית וגם כלכלית למועדון". בנוגע למה שעבר עליו באופן אישי, הוסיף זפרן: "הרגשתי שאני מאבד שליטה ולחץ חזק מאוד על החזה. פחדתי מאוד שזה חמור, התמוטטתי ולא הבנתי איפה אני נמצא, כשברקע הכרוז הודיע על שוויון של בני יהודה וגם זה עשה לי רע. בסך הכל אני מרגיש הרבה יותר טוב, אני צריך לבצע מספר בדיקות נוספות ומאמין שאחזור לעצמי בקרוב".

הרכב משוער עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, אבי סופר, סביטי ליפנייה, סמי אליקים, גל בראל, משה אבוטבול, בן מלכה, אלן מסודי, אוסקר גררו, תומר סוויסה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ארבעה שינויים בהרכב של קשטן

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ובליגה האירופית, תנסה הפועל תל אביב דווקא בגביע הטוטו לשוב למסלול הניצחונות. למרות שמדובר במפעל לא ממש חשוב עבור האדומים, בקבוצה יודעים כי הפסד נוסף עלול ליצור משבר ולכן המשחק הופך לחשוב מאוד בעיניהם. דרור קשטן לא לקח יותר מדי סיכונים ויבצע רק ארבעה שינויים מההרכב שפתח ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד, שאחד מהם הוא שינוי כפוי כשוואליד באדיר יעלה במרכז ההגנה לצידו של ביוואן פרנסמן על חשבונו של מריו פצ'אלקה המורחק.

רועי גורדנה, מהראן לאלה, עמרי קנדה ועמרי עטיה ישלימו את ההרכב במקומם של טוטו תמוז, גל שיש ונאעל חוטבא. בסיום האימון נרשם ויכוח קטן בין אביחי ידין למאמן הכושר רון ציבלין, כשהקשר התלונן בפניו ואמר: "למה ספרינטים? שחקנים פה גמורים". מאמן השוערים שמע את הדברים, ואמר: "אני לא המאמן. אתם יכולים גם לעשות מתיחות במקום". אחרי שני המשפטים הללו השחקנים סיימו את האימון כרגיל וגם קשטן בחר להתעלם מההערה של הקשר.

בלי קשר לאירוע אמש, היום התברר כי ידין פצוע והוא לא נכלל בסגל למשחק. את ידין, שהיה אמור לפתוח כקשר באמצע השדה, יחליף שי אבוטבול, שפתח מול אשדוד.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, עמרי עטיה, שי אבוטבול, רועי גורדנה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, מהראן לאלה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully