וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: "הניצחון מוקדש לזפרן, הוא מרגיש יותר טוב"

22.10.2011 / 22:14

יו"ר הקבוצה מאיר יצחקי התייחס למאמן, שחש ברע והובהל לבית החולים. אבוקסיס: "אנחנו בתקופה לא טובה כבר חודש"

עירוני רמת השרון השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, עם 1:2 ביתי ודרמטי במיוחד מול בני יהודה, במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. עם כל הכבוד לניצחון החשוב, ולצמד הנוסף של תומר סוויסה, נראה שהאירוע החשוב יותר שהתרחש במשחק דווקא קשור במאמן רמת השרון מומי זפרן. המאמן הובהל לבית החולים תל השומר לאחר שחש מיחושים בחזהו. זפרן קיבל טיפול רפואי במגרש במשך דקות ארוכות, ובסופו של דבר הוחלט לפנותו לבית החולים. מי שהחליף את זפרן על הקווים היה מנהל הקבוצה מנחם קורצקי.

המצטיין במשחק היה כמובן תומר סוויסה, שאמר לאחר הניצחון: "אני מרגיש מצוין. טוב לי פה ואני נהנה לשחק פה. חזרה לי שמחת החיים. אני רוצה להודות למומי ואני שולח לו ברכת החלמה מהירה ושיחזור מהר הביתה. ישבנו כולם ביחד במחצית ואמרנו שצריך לשים את זה בצד, למרות שכולנו דאגנו לו. עלינו למחצית ולא התחלנו אותה טוב אבל אני שמח שבסוף ניצחנו. לגבי הדיבורים על הפנדל אני יכול להגיד שבמיליון אחוז היה פנדל".

יו"ר רמה"ש מאיר יצחקי התייחס לאחר המשחק למצבו של זפרן: "הנקודות מוקדשות למומי. אני בטוח שהוא יהיה בסדר. שוחחנו עם הבן שלו שנמצא איתו ואנחנו מגיעים אליו לבית החולים, הוא כבר שמע על הניצחון ומרגיש יותר טוב. אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר והוא ישוחרר היום או מקסימום יישאר להשגחה עד מחר".

דובר בית החולים, אמיר מרום מסר בתגובה: "מומי זפרן הגיע לבית החולים כשהוא מתלונן שאינו חש בטוב וסובל מכאבים ומיחושים בחזה. הוא נבדק על ידי הרופאים, מצבו יציב והוחלט להשאירו להשגחה הלילה בבית החולים".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

"לא יהיה קל להתאושש מול מכבי ת"א"

בבני יהודה כצפוי, היו מאוכזבים מאוד מתוצאת המשחק, כמו גם מיכולת השחקנים. בקבוצה מתחו ביקורת על השיפוט, ועל השריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים ברגעי הסיום שלמעשה הכריעה את המשחק. “אני חושב שתוצאת תיקו שיקפה את יחסי הכוחות במשחק הזה", אמר מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. "אין לי מושג מאיפה הקוון ראה פנדל ואני חושב שהפסדנו בגלל טעות שיפוט, אבל זה הכדורגל. אנחנו בתקופה לא טובה כבר חודש ולא רק בשבועיים האחרונים".

על ההמשך אמר אבוקסיס: "אנחנו צריכים לייצב את השורות במהירות האפשרית. כמה שחקני הרכב שלנו נמצאים בכושר משחק לא טוב, אנחנו מרבים לאבד כדורים במרכז המגרש ונצטרך לשפר את הדברים כמה שיותר מהר. מבחינת צבירת נקודות, אנחנו במצב בסדר ותזכרו שגם בעונה שעברה פתחה בני יהודה את העונה בצורה לא טובה. היו לה שבע נקודות פחות ממה שיש עכשיו". על המחזור הבא, בו תפגוש הקבוצה את מכבי תל אביב של מוטי איוניר, אמר המאמן: "ברור שלהתאושש מול מכבי תל אביב בשבוע הבא לא יהיה קל, אבל נגיע כדי לשחק כדורגל ולצאת מהתקופה הזו".

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully