וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שרלרואה הדהימה את אפס 79:80 באיסטנבול

אלופת בלגיה אמונה על הפתעת המחזור. צסק"א הביסה את באמברג 74:94, פנאתינייקוס דילגה מעל KK זאגרב עם 62:81

השנה מתפצלים משחקי היורוליג לשלושה ימים, כשהמנה השנייה מגיעה ביום רביעי עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור השני של המפעל, שנפתח בשבוע שעבר. וכבר באחד המשחקים הראשונים שהגיעו לסיומם קיבלנו הפתעה ענקית, כאשר שרלרואה הקטנה, שהגיעה לשלב הבתים מהמוקדמות, גברה על אפס איסנטבול 79:80 בטורקיה. בבית א' ניצחה קאחה לבוראל 69:81 את קאנטו. בבית ב' ננאד קרסטיץ' וצסק"א גברו 74:94 על באמברג ופנאתינייקוס המשיכה לדהור לכיוון הטופ 16 עם 62:81 קליל בחוץ מול KK זאגרב.

בית ג'

אפס איסנטבול - שרלרואה 80:79

הפתעה ענקית נרשמה הערב באיסטנבול, בתוצאה שבוודאי משמחת עד מאוד את ראשי מכבי תל אביב. האלופה הבלגית הוליכה 15:24 כבר בתום הרבע הראשון, אפס הצליחה לחזור ודקה לסיום קבע ארסן איליאסובה המצוין. 76:76. יירי וולש וכריס היל רשמו החטאות גורליות, אלא שגיבור הערב, ג'סטין המילטון, הצליח להשתלט על כדור חוזר בהתקפה, ולהעלות את ציבונה ל-76:78, 11 שניות לסיום. הטורקים הלכו עם ולאדו אילייבסקי, אלא שנסיון השלשה של הרכז הוותיק יצאה החוצה, והמילטון הבטיח לקבוצתו את הניצחון מהקו. טרנס קינסי עוד הספיק לצלוף שלשה עם הבאזר, אך לא יותר.

קיילב גרין הצטיין בשרלרואה עם 18 נקודות, דמונד מאלט הוסיף 14 והמילטון סיים עם 12 ו-7 אסיסטים. מנגד, הטורקים אולי יתנחמו בערב גדול של איליאסובה, שסיים עם 21 נקודות באחוזים מצוינים. קינסי הוסיף 12, וסאשה וויאצ'יץ' הוסיף 12 בלבד, תוך שהוא קולע 4 מ-14 מהשדה.

בית א'

קאחה לבוראל - קאנטו 69:81

הבאסקים שומרים על מאזנם המושלם, שבוע לפני משחק הבית המסקרן מול אולימפיאקוס, בעוד קאנטו החביבה יורדת לקרקע אחרי הניצחון על נאנסי בשבוע שעבר. מירזה טלטוביץ' הצטיין כרגיל בקאחה עם 22 נקודות, מירקו בייליצה המוכשר הוסיף 17. ולאדימיר מיקוב בלט אצל האיטלקים עם 14 נקודות, מרקו סצ'יץ' הוסיף 13 וגיורגי שרמנדיני 11.

בית ב'

צסק"א מוסקבה - באמברג 74:94

ניצחון שני לרוסים, הפסד בכורה לגרמנים. רבע ראשון חזק עם תשע נקודות של אנדריי קירילנקו, גיבור השבוע שעבר, העלה את הרוסים ליתרון עשר מהיר. גם הרבע הבא הלך לאותו כיוון, כשננאד קרסטיץ' נכנס לעניינים ושולט מתחת לסלים בדרך ל-13 נקודות עד להפסקה. ג'וליוס ג'נקינס האורח ניסה לייצר משהו ברבע השלישי, אבל צסק"א המשיכה לטייל עד לניצחון הקל בסיום.

את הרוסים הוביל קרסטיץ', שסגר משחק מדהים עם 19 נקודות וללא החטאה. ורונטסביץ' תרם 13, קירילנקו הוסיף 12 משלו. טיבור פלייס קלע 17 לגרמנים, ג'נקינס הוסיף 15.

KK זאגרב - פנאתינייקוס 81:62

אלופת אירופה ממשיכה לדרוס כל דבר שזז, כשהפעם הקורבן הייתה זאגרב, שנוחלת תבוסה שנייה במפעל ותקווה לשיפור בהמשך. כבר מהרגע הראשון הייתה קבוצה אחת בלבד על הפרקט, כשניק קלאת'ס תופר שמונה נקודות מהירות ופנאתנייקוס בורחת. עד למחצית גם רומיין סאטו הנהדר הצטרף לחגיגה והפער כבר צמח ל-23 נקודות בהפסקה. הקבוצה של אוברדוביץ' כבר רצה ל-33 נקודות יתרון ברבע השלישי, אך התעוררות קלה של הקרואטים ברבע האחרון, ובעיקר של שון מיי, שקלע לא פחות מ-16 נקודות בעשר הדקות האחרונות, צימצמו מעט את ההשפלה.

המנצחים סיימו עם חלוקת נקודות יפה, סאטו קלע 13, קלאת'ס וסטיבן סמית' עם 12 כל אחד ומייק באטיסט הוסיף עשר משלו. מיי סיים עם 23 נקודות ותשעה ריבאונדים בבאמברג, דאמיר מולאומרוביץ', ששיחק בעבר בפאו, קלע 15.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully