וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה: מי תרד אל הקרקע?

הקבוצה שניצחה את הפועל תל אביב תארח ברבע גמר גביע הטוטו את זו שהשפילה את מכבי חיפה (ד', 20:15). עאבד יפתח

שחקני מ.ס. אשדוד יצטרכו להשאיר מאחוריהם מחר (רביעי, 20:15) את חגיגות הניצחון המצוין 0:2 נגד הפועל תל אביב בליגה ולהתרכז במשימה לא פחות קשה, כאשר יארחו את עירוני קרית שמונה, שנמצאת בכושר נפלא, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. גם המאמן יוסי מזרחי התייחס לכך היום באימון וביקש מחניכיו לרדת לקרקע ולבוא צנועים ומרוכזים להתמודדות.

המאמן עשוי לתת מנוחה למספר שחקנים בקבוצה, שכן כבר בשבת מצפה לאשדוד משחק ליגה נגד הפועל חיפה והסגל הקצר מחייב חלוקת עומסים בין השחקנים. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן, שיצטרך לתת דקות משחק למספר שחקני ספסל שבדרך כלל לא משותפים.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אורי מגבו, ניר ביטון, בן בוטבול, אפה אמברוז, גדי קינדה (רוג'רס קולה), משה בן לולו, חאתם עבד אלחמיד.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

איתמר ניצן בשערה של קרית שמונה

בעירוני קרית שמונה שבו להתאמן היום אחרי הניצחון המרשים 0:3 על מכבי חיפה. המאמן רן בן שמעון קיצר השבוע את החופש בין שני הימים שהיה נוהג לתת לשחקניו לאחר ניצחונות, זאת לאור העובדה שמחר תתמודד הקבוצה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד. האימון היום היווה בעצם אימון מסכם לקראת המשחק מחר, כאשר המאמן צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים ולשלב אחרים שממעטים לקבל דקות העונה. בקבוצה מתייחסים ברצינות למפעל גביע הטוטו בו זכו בשנה שעברה.

שינוי ראשון יתבצע בין הקורות כאשר איתמר ניצן שלא פתח העונה בליגה יפתח על חשבון דני עמוס. גם סאלח חסארמה הוותיק שלא החמיץ משחק ליגה עד כה יקבל מנוחה ואילו שיר צדק הצעיר ימלא את מקומו במרכז ההגנה לצידו של איתן טיבי. המגן ליאור לוי עשוי לקבל את ההזדמנות במקומו של דושאן מטוביץ' שככל הנראה יקבל מנוחה אף הוא. עדי אלישע שריצה עונש הרחקה במשחק הליגה האחרון ישוב אף הוא ל-11 של בן שמעון והוא עשוי להחליף את בריאן חרסיסיץ' או רביד גזל שירדו לספסל.

הקפטן אדריאן רוצ'ט שאיבד את מקומו בהרכב במשחק מול הירוקים ישוב לפתוח במקום ווילאם נג'ובו שסובל מפציעה בברך, זכר למשחק מול חיפה. בהתקפה מתכוונים בקבוצה להמתין לראות האם אחמד עאבד שסובל מרגישות בשרירי הבטן יהיה כשיר ואם כן הוא יתפוס את מקומם של אחד משני החלוצים, שמעון אבוחצירא או ברק בדש, כאשר שלומי אזולאי צפוי להמשיך בהרכב.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי, ליאור לוי, עדי אלישע, בריאן חרסיסיץ (רביד גזל), אדריאן רוצ'ט, שלומי אזולאי, ברק בדש (אחמד עאבד), שמעון אבוחצירא.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully