וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג' איבקה חתם בריאל מדריד לחודשיים

עוד רכש גדול לבלאנקוס: שחקן אוקלהומה סיטי יחליף את וליצ'קוביץ' הפצוע. הבכורה ביורוליג - מול מכבי תל אביב

לאחר שהחתימה מוקדם יותר הקיץ את רודי פרננדס, המשיכה היום (שלישי) ריאל מדריד להתחזק בשחקני NBA כאשר צירפה לשורותיה גם את סרג' איבקה. הפורוורד המצוין של אוקלהומה סיטי חתם על חוזה לחודשיים בשורות הבלאנקוס, במהלכם ירוויח כ-200 אלף דולר. ברגע שהשביתה ב-NBA תגיע לסיומה, ישוב איבקה לארצות הברית וכמוהו גם פרננדס.

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג נאלצה בימים האחרונים לחפש מחליף לנוביצה וליצ'קוביץ' המוכשר שנפצע וייעדר כחודש וחצי, וספק אם היתה יכולה למצוא תחלופה מוצלחת יותר מהפורוורד הקונגלזי ששיחק עבור נבחרת ספרד באליפות אירופה האחרונה. איבקה יגיע למדריד מחר כדי לעבור בדיקות רפואיות, וישחק כבר בסוף השבוע הקרוב מול גראן קנאריה. בתקשורת הספרדית מדווחים כי ריאל עושה מאמצים גדולים על מנת לרשום אותו כבר למשחק היורוליג הקרוב מול מילאנו, אך הסיכויים שהמהלך יצליח נמוכים. ככל הנראה, הופעת הבכורה של איבקה ביורוליג תהיה בשבוע הבא, מול מכבי תל אביב.

ביורובאסקט האחרון העמיד איבקה ממוצעים של 7.1 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק. בעונה החולפת בת'אנדר ממוצעים עמדו על 9.9 נקודות, 7.6 ריבאונדים ו-2.4 חסימות לערב, ב-27 דקות בממוצע.

כדורסל בוואלה! ספורט

צפו בעשרת החסימות הגדולות של איבקה מעונת 2010/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully