וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צפו בתהלוכת הניצחון של נבחרת ניו זילנד

אלפים יצאו לרחובות אוקלנד כדי לחגוג את הגביע של האול בלאקס. הקפטן, ריצ'י מקו: "לא האמנו כמה אנשים יתמכו בנו"

יותר מ-100 אלף איש גדשו את רחובות ניו זילנד ביום ראשון וצפו בנבחרתם האהובה זוכה בגביע העולם בראגבי אחרי ניצחון 7:8 על צרפת בגמר. הלילה (בין שני לשלישי) זכו האול בלאקס לקבלת פנים מלכותית, 24 שנים מאז זכו לאחרונה בגביע הקדוש, כאשר אלפי אנשים הצטופפו ברחובות אוקלנד לתהלוכה הראשונה מבין שלוש שתערוך אלופת העולם. לפני פתיחת הטורניר דווח כי גביע העולם החולף יהיה האחרון שתארח ניו זילנד, ואולי בשל כך החגיגות במדינה היו סוערות במיוחד.

"רק היום בבוקר עיכלתי מה עשינו", הודה קפטן הנבחרת ריצ'י מקו, שזכה לתשואות רמות במיוחד. "אני בעננים. לא האמנו כמה אנשים יבואו לתמוך בנו. תושבי ניו זילנד בדרך כלל לא מראים את הרגשות שלהם, אבל הפעם זה שונה. בחודש וחצי האחרון כל המדינה התגייסה מאחורי הטורניר, וזה סיום גדול".

מאמן הנבחרת גרהאם הנרי האהוב ככל הנראה יעזוב את תפקידו אחרי שמונה שנים, ובין נפנוף לנפנוף הוא אמר: "זה היה מדהים לראות כמה אנשים יצאו לרחובות לתמוך בנבחרת. עדיין לא ישנתי, החבר'ה שלנו עשו עבודה מדהימה ושיחקו אדיר".

יו"ר איגוד הראגבי העולמי ברנארד לפסט החמיא לניו זילנדים על הארגון: "זה היה אחד הטורנירים הגדולים אי פעם. הוא הצית את הדמיון וכבש את לבבות כל האנשים שצפו בו".

אגב, משחק הגמר מול צרפת היה האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בתולדות ניו זילנד, כאשר שני מיליון מתוך 4.3 מיליון התושבים צפו במאורע.

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully