וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון פנאן: "הלוואי שיום אחד יתגלו התשובות לגבי מוני"

כשנתיים אחרי התאבדות מוני פנאן, אלמנתו עדיין בערפל: "ידעתי שהוא רק מגלגל כספים, הוא מידר אותי כמו את כולם"

לפני כשבוע מלאו שנתיים למותו של מוני פנאן. המנהל המיתולוגי של מכבי תל אביב בעבר שם קץ לחייו, כאשר מותו פתח תיבת פנדורה גדולה שהיכתה בעולם הכדורסל והספורט הישראלי.

שנתיים אחרי, ניסתה אלמנתו של מוני, שרון פנאן, שחייה לצדו שנים רבות, לשפוך קצת אור על הפרשה בראיון לתכנית הבוקר של גלי צה"ל: "עדיין אין לי תשובות לשאלות שהיו אז. הכול לוט בערפל, קיים עדיין הרבה מסתורין. אני אפילו לא יודעת אם אי פעם נצליח לענות על משהו. האמת היא שהתחלתי לנסות לחקור דברים בחקירה פרטית, אבל לא הגענו לממצא רציני כי זה דרש אמצעיים כלכליים שאין לי כרגע".

כשנשאלה פנאן כיצד בעלה המנוח הצליח להסתיר זאת ממנה כל השנים, ענתה: "זה היה הסוד שלו בלבד, זה האישיות והאופי שלו, הוא תמיד החזיק את הקלפים שלו קרוב ללבו, אף אחד לא ידע איפה וכמה הוא השקיע. בדיעבד, אני משחזרת רגעים של נורות האזהרה שנדלקו לי כשהוא עזב את מכבי, אבל שום דבר על המצוקה הכלכלית שלו, שהחלה כמה חודשים לפני שהוא עזב את מכבי.

"בגדול, ידעתי מה שכולם ידעו, ידעתי על הבנק של מוני, ידעתי שהוא מגלגל כספים אבל לא איפה וכמה. הוא מידר אותי כמו שמידר את כולם. הוא תמיד אמר לי 'את לא צריכה לדאוג', ו-'יש צוואה'. היה לו את האופי הקשה הזה שהוא תמיד דחה שאלות והסתיר, פשוט אי אפשר היה איתו. אגב, זו אחת הסיבות שבגינה עזבתי את הבית וחייתי לבד שנתיים וחצי".

פנאן אף שחזרה את אותו בוקר בו גילתה את התאבדותו: "באותו בוקר צלצלו אליי וחיפשו את מוני כי איחר 10 דקות לפגישה, ומוני היה פדנט שלא איחר אף פעם לאף פגישה. שאלו אותי אם ראו אותו, עברו עוד 10 דקות וזה כבר התחיל להדליק לי כמה נורות אדומות, כי כמה חודשים לפני כן הוא עבר צינתור. רצתי הביתה, אבל לא יכולתי להיכנס הביתה כי הוא השאיר את המפתח בדלת, אז פרצנו את הדלת וראיתי שמוני חנוק.

"הוא היה במצב נפשי קשה, אבל לא העליתי על דעתי שזה יכול לקרות", הוסיפה שרון פנאן. "אחרי שהוא עזב את מכבי, או בוא נאמר התפוטר, הוא איבד את חדוות החיים שלו. הוא הראה לכולם שהוא שמח ועליז, אבל הלב שלו לא היה באמת שמח".

פנאן אינה מבינה מדוע אף אחד מחבריו של מוני לא שמר על קשר איתה: "אף אחד לא שמר איתי על קשר. לא יודעת מדוע, הרי בטח שאין ממה לפחוד, אין לי חובות, אף אחד לא רץ אחריי. הלוואי שיום אחד יתגלו התשובות. יש בי עדיין כעסים על מוני, אבל יש לי אהבה גדולה לאיש המיוחד הזה, האיש והאגדה. היה לו לב גדול, והוא חייך ועזר להרבה מאוד אנשים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully