וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי מצטרף לקמפיין נגד זיקוקים

חלוץ מנצ'סטר סיטי, שיממה לפני הדרבי של קבוצתו השתעשע בצוותא עם חבריו וכמעט שרף את ביתו, לוקח צד במאבק

היהפוך נמר חברבורותיו? מריו באלוטלי, אולי כתוצאה מהצמד הגדול והניצחון הענק בדרבי של מנצ'סטר, רוצה להפוך אולי לילד טוב סופסוף. כזכור, בלילה שלפני המשחק הגדול בו הביסה מנצסטר סיטי את יריבתה העירונית הגדולה מנצ'סטר יונייטד 1:6, "השתעשעו" באלוטלי וחבריו כשהם ירו זיקוקים מחלון מקלחת ביתו.

כתוצאה מהפיצוצים התלקחה מגבת וכמעט גרמה לשריפה בכל הבית. באלוטלי וחבריו נחלצו ללא כל פגע, ואז הגיע, כאמור, התצוגה הגדולה שלו (כמו של יתר חבריו) בדרבי. כעת השחקן סוגר מעגל של ממש ומצטרף לקמפיין נגד השימוש בזיקוקים מחמת הסכנה שבהם.

"העניין הוא שמה שקרה בסוף השבוע לא הגיע ממני, זה בא מחבר שלי ומחבר של אחי", אמר חלוצה של הסיטי. "אולי אני צריך להיות יותר זהיר בפעם הבאה לגבי מי האנשים שאני מכניס לביתי. אבל מבחינתי, אני לא עשיתי שום דבר".

כזכור, לאחר כיבוש השער הראשון חשף באולטלי חולצה עם הכיתוב: "למה דווקא אני?" (באנגלית כמובן), כאשר החלוץ עצמו סירב להסגיר את מחשבותיו וטען כי הוא הכתובת נתונה לפרשנות של כל אחד ואחד מהצופים.

לגבי המשחק עצמו הוסיף החלוץ: "אני חושב שבתצוגה הזו, הוכחנו שאנחנו יכולים להיות הכי טובים. אני חושב שהמשחק שלנו ביום ראשון היה לבטח הטוב ביותר ששיחקנו עד כה".

מריו באלוטלי נכנס בגאון לנבחרת המחזור באירופה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully