וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: מכבי הרצליה ואחי נצרת ברבע הגמר

הקבוצה מהשרון סיימה ב-0:0 בחוץ מול הפועל רעננה, שהספיק לה. אחי נצרת הפסידה 1:0 להפועל כפר סבא, אך נותרה לפניה

המחזור האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (שני) עם חמישה משחקים, כשבמוקד עמד הקרב הישיר על הכרטיס לרבע הגמר בבית ב' בין הפועל רעננה למכבי הרצליה. לפני המחזור הרצליה הייתה ביתרון שתי נקודות על פני שכנתה ולמרות שרעננה ידעה שהיא חייבת לנצח, היא לא השכילה למצוא את הרשת והמשחק הסתיים בתיקו 0:0, ששלח את הקבוצה של עופר טלקר לשלב הבא.

גם בית א' נסגר בדרמה. שער של גיא מלמד בדקה ה-85 נתן להפועל כפר סבא ניצחון חוץ 0:1 על מוליכת הבית ערב המחזור, אחי נצרת, אלא ששתי הקבוצות סיימו את הבית עם הפרש שערים זהה ונצרת כבשה שער אחד יותר, מה שהספיק לה לעלייה. מי שניצלה את ההפסד של נצרת הייתה מכבי אום אל פאחם, שהניצחון שלה 1:3 על הפועל נצרת עילית, העלה אותה מהמקום הראשון. איברהים בסיט כבש ראשון (65), אחמד דיאב השווה (70), אבל קובי חסן סגר את המשחק עם צמד (80, 88).

בבית ג' הפועל רמת גן כבר עלתה מזמן מהמקום הראשון והיום נשאר לה רק לקלקל לבית"ר תל אביב/ רמלה. האורדונים ניצחו 0:1 משער של עומר חזום כבר בדקה ה-12 ושלחו את תל אביב/ רמלה הביתה. מי שעקפה אותה ברגע האחרון היא עירוני בת ים, שגברה 0:1 על הכח רמת גן משער של רן בן שמעון בדקה ה-60.

מחר יושלם המחזור כשבבית ב' יפגשו הפועל הרצליה ובני לוד ובבית ד' ישחקו סקציה נס ציונה והפועל אשקלון, כמו גם הפועל ירושלים שתפגוש את מכבי באר שבע.

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully