וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי: "רק רוצה לשחק את הטניס הכי טוב שלי"

המדורגת מספר אחת בעולם מוכנה לאליפות הסבב ולפתיחה מול רדוואנסקה, שראפובה: "חייבת ריכוז" (ג', 16:00, יורוספורט)

זהו, עונת טניס הנשים מגיעה לקיצה עם טורניר גמר אליפות סבב ה-WTA באיסטנבול, טורקיה, בו תשתתפנה שמונה המדורגות הראשונות בעולם וייפתח מחר (שלישי). השחקניות חולקו לשני בתים של ארבע יריבות כל אחת, כשהבתים נקראים לפי דגלי טורקיה - הבית האדום והבית הלבן.

בבית האדום ישחקו קרוליין ווזניאקי (1), פטרה קביטובה (3), ורה זבונרבה (6) ואגניישקה רדוואנסקה (8). בבית הלבן יתמודדו מריה שראפובה (2), ויקטוריה אזרנקה (4), נה לי (5) וסמנתה סטוסור (7). מכל בית יעלו שתי הראשונות ויצטלבו עם שתי המקבילות מהבית השני. סך הפרסים בטורניר עומד על 4.9 מיליון דולר.

הבית האדום: הפעם זה של ווזניאקי?

הבית שנראה מעט יותר אטרקטיבי מפגיש את קרוליין ווזניאקי (1), פטרה קביטובה (3), ורה זבונרבה (6) ואגניישקה רדוואנסקה (8). שני המשחקים שיפתחו את הבית הזה יפגישו בין אלופת ווימבלדון קביטובה לזבונרבה ו-ווזניאקי הדנית, שהפסידה בגמר אשתקד לקים קלייסטרס, תתמודד מול חברתה הטובה רדוואנסקה, שהשתחלה לטורניר רק בסוף השבוע האחרון.

ווזניאקי, המדורגת ראשונה בעולם, התייחסה להגרלה ואמרה: "זה בית קשה מאוד, אבל שני הבתים קשים. כולן שחקניות מצוינות. אני הולכת לשחק את הטניס הכי טוב ונראה מה יהיה". זבונרבה הוסיפה: "אני חייבת לשחק את הטניס הכי טוב שלי כדי לנצח אפילו במשחק אחד וזה מה שאנסה לעשות".

הבית הלבן: שראפובה תשלים את הקאמבק?

גם הבית הלבן יהיה אטרקטיבי מאוד, עם ארבע טניסאיות מרתקות. מריה שראפובה (2), ויקטוריה אזרנקה (4), נה לי (5) וסמנתה סטוסור (7). את הבית יפתח המפגש בין שראפובה לסמנתה סטוסור, שמגיעה אמנם כאלופת ארצות הברית הדי טרייה אך הפסידה לרוסיה הנהדרת בכל תשעת מפגשי העבר ביניהן, כולל שלושה השנה.

"לא משנה איזה בית הייתי מקבלת, שניהם קשים וכל השחקניות כאן טובות. אני חייבת להיות בשיא הריכוז מההתחלה", אמרה שראפובה. סטוסור התייחסה למאזן הרע שלה מול שראפובה ואמרה: "מעולם לא ניצחתי את מריה ו-ויקטוריה, אז מחכה לי אתגר גדול. מצפה לכולנו שבוע קשה מאוד, אבל אני מצפה לו".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully