וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער נפלא לביברס נאתכו מול דינמו מוסקבה

הקשר כבש בבעיטה חופשית ב-0:2 של רובין קאזאן, וחגג את שערו השביעי העונה. 90 דקות לשפונגין בניצחונה של אומוניה

חושבים שנאתכו הוא השגריר מספר 1? דברו איתנו בפייסבוק

ביברס נאתכו המשיך את כושרו הנפלא הערב (שני) עם שער פנטסטי בבעיטה חופשית בניצחון החוץ המרשים של רובין קאזאן 0:2 על דינמו מוסקבה. במאזנה של קאזאן כעת 48 נקודות והיא במקום השישי בליגה הרוסית אחרי 28 מחזורים, כשמקומה בפלייאוף העליון שיחל לאחר הפגרה כבר מובטח.

קאזאן ניצחה את דינמו בשמונה מתשעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, וגם הפעם עשתה את העבודה, בניצוחו של הקשר הישראלי שהשלים 90 דקות. אלכסנדר ריאזנצב הבקיע שער נאה בדקה ה-58, ו-10 דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של נאתכו. קשר נבחרת ישראל סחט עבירה אחת מני רבות במשחק, וסובב באומנות את הכדור החופשי מ-20 מטרים למשקוף ופנימה. שער ליגה שביעי העונה לנאתכו, ושביעי בכל המסגרות בחודשיים האחרונים. ניצחון שלישי ברציפות לקאזאן.

* יובל שפונגין שיחק הערב 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שגברה 0:2 על א.א.ק לרנקה ועלתה למקום השלישי בליגה הקפריסאית. קבוצתו של המגן הישראלי הייתה עדיפה במרבית שלבי המשחק וכבשה שער אחד בכל מחצית. החלוץ האנגולי פרדי כבש בדקה ה-20 את הרביעי שלו העונה, נואל קאסקה מזימבבווה הבקיע את השני בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-75. שפונגין ספג כרטיס צהוב. אומוניה עדיין ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) ועם משחק אחד חסר. לעומתה, הקבוצה מלרנקה, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית, לא הצליחה להתאושש מהתבוסה הביתית 5:0 לשאלקה, והפסידה מפגש שביעי ברציפות מול אומוניה.

* תמיר כחלון פתח בהרכב קרקוביה ושיחק 71 דקות ב-0:0 הביתי של קבוצתו עם פולוניה ורשה במשחק שנעל את המחזור ה-11 בפולין. קרקוביה נותרה במקום האחרון עם שש נקודות בלבד.

(עדכון ראשון: 18:54)

איתי שכטר מוביל את רשימת השגרירים המצטיינים השבוע

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully