וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: ברביעי ייחנכו מגרשי החימר החדשים ברמת השרון

חמשת המגרשים נבנו במסגרת שיפוץ שנעשה לאחרונה במרכז. בנוסף יתקיים ערב התרמה עבור תוכניות למען הקהילה

מיטש גולדהאר, הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, יחד עם תורמים גדולים מישראל ומחו"ל, ישתתפו ביום רביעי הקרוב בערב התרמה מיוחד שיתקיים במרכז הטניס רמת השרון. הערב מתוכנן בפורמט שישלב תורמים ואנשי עסקים ישראלים עם אנשי עסקים יהודים מחו"ל התורמים לקהילה.

עשרות חברי הנהלה של המרכז לטניס בישראל יגיעו מחו"ל, ביניהם יהיו ד"ר ביל ליפי וד"ר איאן פרומן, שני המייסדים האחרונים של המרכז לטניס בישראל שנותרו בחיים. גם שחקני נבחרת הדייויס והפדרציה של ישראל בעבר ובהווה נרתמו לערב זה: שחר פאר, יוליה גלושקו ו-ולריה פטיוק הבטיחו את בואן, כמו גם אמיר ויינטרוב, הראל לוי ונועם אוקון. אנדי רם, יוני ארליך ודודי סלע משחקים השבוע בטורניר בסנט פטרסבורג אבל הצטלמו מבעוד מועד לסרט וידיאו מיוחד שיוקרן באותו הערב.

גולדהאר הוא ידיד קרוב וחבר ההנהלה הבינלאומית של עמותת המרכז לטניס בישראל ויהיה אחד הנואמים באירוע, המיועד לגיוס כספים על מנת לשפר את חיי הילדים בישראל. מטרת ערב ההתרמה היא למצוא מימון לשלוש תוכניות חשובות למען הקהילה של המרכז לטניס בישראל: תוכנית "חבק" לילדים ונוער בסיכון, תוכנית לעולים חדשים ותוכניות לילדים בעלי צרכים ייחודיים (כיסאות גלגלים, פיגור שכלי, לקויי שמיעה). המטרה שאותם ילדים, שמשפחותיהם אינן יכולות לממן שיעורי טניס, יזכו למימון מלא של תוכנית חינוכית וספורטיבית שנתית המתקיימת ב-14 מרכזי הטניס.

גולדהאר, המשחק טניס בעצמו, מרבה להגיע ולשחק במרכז ברמת השרון בזמן שהותו בארץ ויחנוך ביחד עם הילדים באותו הערב את חמשת מגרשי החימר החדשים שנבנו במרכז שעבר שיפוץ נרחב בחודשים האחרונים. המגרשים נבנו בהשקעה של כשני מיליון שקל, הודות לתרומה נדיבה של משפחת קאראץ מארצות הברית ובתמיכת קרן המתקנים של המועצה להסדר ההימורים בספורט, הטוטו-ווינר. המגרשים מיועדים לשדרוג אימוני נבחרות הנוער והבוגרים בישראל וכמו כן ניתן יהיה לקיים עליהם תחרויות ארציות ובינלאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully