וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "אנחנו הרבה יותר בטוחים בעצמנו בבית"

24.10.2011 / 11:21

קשר מ.ס אשדוד מרוצה מאוד מהניצחון על הפועל ת"א, אבל מוסיף: "אם ניקח יותר נקודות בחוץ, מצבנו בטבלה יהיה מצוין"

יום לאחר הניצחון הביתי המצוין 0:2 על הפועל תל אביב, במ.ס אשדוד ממשיכים להתמוגג מנחת. זה היה הניצחון הרביעי העונה של הקבוצה בבית ובמועדון ציינו כי אחרי שבעונה שעברה איבדה הקבוצה נקודות רבות בביתה, נראה כי העונה המגרש קטן המידות באשדוד שוב הופך למבצר, כשמלבד הפועל תל אביב השחקנים של יוסי מזרחי גברו בו גם על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

בקבוצה ציינו גם את העבודה לפיה השחקנים ידעו להתאושש משני ההפסדים הרצופים למכבי פתח תקוה ולבני יהודה, ומאז הצליחה לצבור שני ניצחונות ותיקו, שהקפיצו את אשדוד עד המקום השישי, בחלק העליון של הטבלה.

"אנחנו מגיעים העונה הרבה יותר נחושים למשחקי הבית, מכפי שהיה בעבר", אמר הקשר הצעיר ניר ביטון אחרי הניצחון אתמול, "אנחנו הרבה יותר בטוחים בעצמנו במשחקי הבית ואני חושב שניתן לראות את זה. צברנו 12 מתוך 15 נקודות אפשריות בבית ואם ניקח קצת יותר נקודות גם בחוץ, מצבנו בטבלה יהיה מצוין".

ביטון התייחס ליכולת של קבוצתו אמש והוסיף: "שיחקנו מצוין לכל אורך המשחק, הפגנו הרבה בטחון והנענו את הכדור בצורה טובה, אני שמח שהמשכנו ביכולת הטובה הזו גם בחצי השני ובתוספת שני השערים שכבשנו הצלחנו לנצח".

שבוע לא קל מצפה כעת לקבוצה, כאשר ביום רביעי תארח הקבוצה את עירוני קרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו וביום שבת תצא למשחק חוץ נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר.

צפו במ.ס אשדוד מנצחת את הפועל תל אביב 0:2
מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully