וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל החתימה את כריס תומאס

24.10.2011 / 6:51

הרכז האמריקאי (29), ששיחק אשתקד באנוויל הפולנית, יהיה הזר החמישי של ליובין, והקבוצה תוכל לשחררו בעוד חודש וחצי

הפועל גלבוע/גליל עליון הודיעה במהלך הלילה (בין ראשון לשני) על החתמתו של הרכז כריס תומאס, שיצטרף לקבוצה בנסיעה הקרובה למונטנגרו במסגרת הליגה הבלקנית אליה יוצאת הקבוצה הבוקר. ההחלטה של הקבוצה לצרף את תומאס היא בנוסף לארבעת הזרים הקיימים ולתקופה של חודש וחצי לאחריה תוכל הקבוצה להחליט האם להאריך את החוזה של הרכז או לחתוך אותו. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון על הפועל ירושלים אמש (68:89), ומקווים להמשכיות במשחקים הקרובים.

תומאס (29, 1.86), יליד אינדיאנפוליס, שיחק במשחק אולסטאר התיכונים היוקרתי של מקדולנדס בשנת 2001, ושיחק במדי מכללת נוטרדאם אותה סיים בשנת 2005. בשנתו הראשונה באירופה שיחק תומאס במדי קבוצת פבריאנו מהליגה השנייה באיטליה, אך נחתך שלושה חודשים לפני סיום העונה, רק כדי לקבל חוזה בעונה לאחר מכן במדי מארוסי היוונית. גם ביוון נשאר תומאס לחצי עונה, וחתם בקבוצת אנוויל הפולנית, בה הצטיין ואף זכה בסופו של דבר לאזרחות פולנית.

בעונת 2007/8 חתם תומאס בשורות מורסיה הספרדית, במדיה הפך לאחד הרכזים היציבים בליגה הספרדית, ולאחר שנה נוספת במורסיה עבר לפואנלברדה בה שיחק שנה וחצי, שיתף פעולה עם טל בורשטיין ועזב רק בשל בעיות כלכליות. את העונה שעברה סיים תומאס שוב במדי אנוויל הפולנית ורשם 12 נקודות ו-5.3 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוקאפ.


גלבוע/גליל התעללה בהפועל ירושלים עם 68:89 ביתי

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully