וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "ניצחונות מדהימים, אבל חייבים להמשיך לעבוד"

הדס גרינברג

24.10.2011 / 7:03

הבעלים של קרית שמונה ניסה להוריד את שחקניו לקרקע אחרי הניצחון בקרית אליעזר. בן שמעון הבהיר:" לא נבנינו לאליפות"

אין כל ספק שעל עירוני קרית שמונה עובר השבוע המוצלח ביותר בהיסטוריה של הקבוצה בליגת העל. הניצחון על מכבי תל אביב במחזור האחרון והתבוסה שהנחילו אתמול (ראשון) למכבי חיפה, הרימו משמעותית את מורל השחקנים, ששרו בחדר ההלבשה בסיום: ?מי שלא קופץ ירוק?, השפריצו מים וחגגו בלי הפסקה. בקבוצה אמנם האמינו בעצמם לפני המשחק אך לא חלמו על ניצחון שכזה תוך יכולת כה משכנעת.

הבעלים, איזי שרצקי, שנכנס לחדר ההלבשה בסיום היה מחוייך במיוחד ואמר לוואלה! ספורט: ?עשינו שני ניצחונות מדהימים, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך בדרך הזו?. מי שכיכב אמש בשורות הקריה הוא החלוץ שלומי אזולאי, שחזר לראשונה לקרית אליעזר מאז עזב את חיפה לפני מספר שבועות. אזולאי התקשה לחגוג לאחר השער שכבש ואמר: "היה לי קשה לחגוג כי רק לא מזמן שיחקתי בשביל הקהל בצד השני, אבל היום אני נתון כולי לקרית שמונה?.

אזולאי אף זכה באופן יוצא דופן לקריאות עידוד מצד אוהדי חיפה כשהוחלף, כאשר הקהל קרא לו לבוא אליו בכדי לפרגן לו, מה שריגש מאוד את החלוץ. מעבר לאזולאי, אין ספק שכל שחקני הקבוצה הציגו יכולת טובה במשחק תוך שהם מניעים את הכדור היטב, ומציגים את ההתלהבות שאפיינה את הקבוצה בעונה החולפת. לצד השמחה, צינן מאמן הקבוצה, רן בן שמעון את ההתלהבות כשאמר: "לא נבנינו לאליפות ואנחנו לא רצים לאליפות?. גם שחקניו שומרים את רגליהם על הקרקע. ברק בדש אמר: ?מבחינתינו, מקום אחד למעלה מהעונה שעברה זה כמו אליפות?.

שלומי אזולאי הוסיף: ?אנחנו מכוונים גם השנה למעלה ונקווה שנסיים כמה שיותר גבוה?. עדי אלישע, שריצה עונש הרחקה ישוב לסגל במחזור הקרוב. ווילאם נג?ובו שיצא לקראת סיום המשחק בשל פציעה, ייבדק בקרוב על מנת לבחון את חומרת פציעתו, כשבקבוצה מקווים שלא מדובר בסיבוב הברך. נג?ובו, שסבל מכאבים נראה בעיקר מתוסכל מכך שרק שב לשחק אחרי הרחקה. גם הפעם, כמו אחרי ניצחונות, יזכו שחקניו של בן שמעון ליומיים חופש ממנו.

צפו בקרית שמונה משפילה את מכבי חיפה עם 0:3 גדול

לא מספיק לכם? קבלו את כל תקצירי המחזור התשיעי

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully