וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה"

23.10.2011 / 22:07

מאמן הפועל תל אביב ספג קללות אחרי ה-2:0 לאשדוד, אבל אמר: "קצב צבירת הנק' טוב". מזרחי: "נהיה חייבים להשתפר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שמכבי חיפה הובסה 3:0 בביתה על ידי עירוני קרית שמונה, הראתה סגנית האלופה הפועל תל אביב כי גם היא רחוקה מלהיות קבוצה מושלמת. הקבוצה של דרור קשטן נכנעה הערב (ראשון) 2:0 למ.ס. אשדוד, ולרגע לא נראתה עדיפה על השחקנים של יוסי מזרחי. הקבוצה מעיר הנמל מצאה את הרשת פעמיים ברבע השעה האחרונה של המשחק, ועד הסיום לא רק שהאדומים לא הצליחו להשוות, אלא גם לאבד שחקן כשמריו פצ'אלקה הורחק בכרטיס אדום של תסכול. בסיום המשחק יצא דרור קשטן משערי האצטדיון וזכה למטר קללות יחד עם קריאות: "תתפטר". המשטרה לא אפשרה לאוהדים להתקרב לאוטובוס הקבוצה, אך מדובר בעליית מדרגה נוספת בקרב בין הקהל למועדון.

קשטן: "יש תהליך של התחברות"

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן נשמע מאוכזב בסיום, אך ניסה לשמור על פרופורציות: "זה המשחק הכי חלש שלנו העונה. אשדוד שיחקו טוב מאוד, ועצם זה שלא הגענו להזדמנות מראה שזה לא היה משחק רגיל של הפועל תל אביב. שיחקנו איטי מאוד. אנחנו רק בתחילת הליגה, והפועל תל אביב עד היום השיגה 17 נקודות, ולא צריך להקל ראש או לזלזל בזה.

"נבנתה פה קבוצה אחרת וחדשה, יש פה 7-8 שחקנים חדשים ולמרות זאת אנחנו נמצאים למעלה. יש תהליך של התחברות בין השחקנים, וזה מגיע במקביל להופעות באירופה, וצבירת הנקודות שלנו היא בסדר גמור".

קשטן: "גם קבוצתו גדולות מפסידות ואפילו מנצ'סטר יונייטד הפסידה 6:1 וזה לא עושה אותם פחות טובים. לא צריך לעשות סיכומים אחרי תשעה מחזורים. לפנינו יש עוד דרך ארוכה ובדרך יש עליות וירידות. כפי ששיחקנו היטב בשבוע שעבר היום שיחקנו גרוע. זה חלק מהעניין עד שהמערך מתייצב".

קשטן נשאל מדוע הקבוצות הגדולות לא מצליחות לייצר הרתעה השנה וענה: "למכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב יש עוד הרבה מה לומר בליגה. נכון שלאשדוד יש קבוצה מאוד נחמדה, אבל יש לאמנטים נוספים והדרך ארוכה. סיכומים עושים בסוף השנה. כנראה שבאיזשהו שלב המעברים בין אירופה לליגה משפיעים. במשחקים באירופה המאמצים הרבה יותר גבוהים וכשאתה מגיע לליגה, יש השפעה מסוימת. זה דבר שצריך לעבור אותו וזה בסדר גמור".

נוסא איגייבור הוסיף: "הרבה קרה לנו כי שיחקנו הרבה מאוד משחקים. גם במשחק הזה הגענו למצבים ולא הצלחנו לנצל אותם. גם מנצ'סטר יונייטד הפסידה היום 6:1, מכבי חיפה הפסידה 3:0 וכמו שאתם רואים, אנחנו משחקים כל הזמן ולא דואגים כמעט לנוח. כל שחקן שמגיע להפועל יודע את זה. בכל אופן, אנחנו חייבים להשתפר ולהיראות הרבה יותר טוב ממה שנראינו היום".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

רביבו: "אנחנו עדיין לא קבוצת צמרת"

מאמן אשדוד יוסי מזרחי ניסה לשמור על קור רוח ואמר: "השחקנים עשו הרבה מאוד עבודה הערב, הרבה התקפות. זה הגיע כי היינו טובים לאורך כל המשחק. הפועל לא הגיעה למצבים, שיחקנו נכון מאוד ומרוכזים מאוד. משחק ההגנה שלנו היה מצויין וכשמשחקים ככה, מגיעים השערים בצד השני. אנחנו מכוונים ביום רביעי לקרית שמונה בגביע הטוטו.

"אנחנו צנועים מאוד, משחקים בבית טוב אבל בחוץ מאבדים נקודות. נהיה חייבים להשתפר אם אנחנו רוצים להתברג בצמרת. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בארץ, כשרוב השחקנים מתחת לגיל 23 ורק ארבעה מעל גיל 25".

מבשל השער הראשון דוד רביבו הוסיף: "הפועל היא קבוצה מצויינת והיה חשוב שננצח בגלל התוצאות שלנו לפני זה. אנחנו עדיין לא קבוצת צמרת. אני מרגיש טוב, אני משתדל שההתקפות יעברו דרכי, אבל מה שחשוב זה שניצחנו וצברנו נקודות חשובות".

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

אשדוד הפתיעה עם 0:2 על הפועל תל אביב

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully