וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: האנובר ניצחה 1:2 את באיירן מינכן

הבווארים ספגו הפסד ראשון מאז המחזור הראשון, לאחר שערים של עבדלואי ופנדר, אלבה צימק. לברקוזן-שאלקה 1:0

המחזור ה-10 בבונדסליגה נפתח כבר ביום שישי, אבל צפוי להסתיים היום (ראשון) עם שני משחקי צמרת לוהטים. במשחק הראשון הצליחה שאלקה לנצח 0:1 מרשים במיוחד את לברקוזן בביי ארינה. אבל גם זה לא הכין אף אחד להפתעה הגדולה שחיכתה לנו במשחק שסגר את המחזור בבונדסליגה. באיירן מינכן ספגה הפסד 2:1 על ידי האנובר, במה שהיה ההפסד הראשון של הבווארים מאז המחזור הראשון ולמעשה גם השערים הראשונים שהם סופגים בליגה מאז.

לברקוזן - שאלקה 1:0

הקבוצה של רובין דוט אמנם הרשימה מאוד בליגת האלופות וניצחה 1:2 את ולנסיה, אבל בליגה היא רחוקה מלהרשים בינתיים. שאלקה ניצחה 0:1 בביי ארינה משער של ג'פרסון פרפאן הנהדר. לרויאל בלוז זה היה הניצחון השלישי בארבעת המחזורים האחרונים, רצף שנהרס רק בגלל הפסד הבית המאכזב 2:1 לקייזרסלאוטרן במחזור שעבר. לסגנית האלופה זה משחק שני ברציפות ללא ניצחון ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-82 כשקיריאקוס פפאדופולוס בישל לפרואני, שבעט נהדר פנימה את ה-0:1 היקר מבחינת הוב סטיבנס.

האנובר - באיירן מינכן 1:2

מי אמר שאין עניין בליגה הגרמנית או שהבווארים כבר בטוח זכו באליפות? באיירן מינכן ספגה היום את הפסד הליגה השני שלה והראשון מאז המחזור הראשון, עם 2:1 מאכזב במיוחד מול האנובר בחוץ. הקבוצה של יופ היינקס עדיין במקום הראשון, אך הפער מדורטמונד הוא רק שלוש נקודות וארבע משאלקה. מנגד, האנובר עלתה למקום הרביעי ויכולה להתגאות בתואר "קוטלת הגדולות" לאחר שניצחה העונה גם את דורטמונד ו-ורדר ברמן.

בדקה ה-23 הצליחה האנובר לעלות ליתרון לאחר שפיליפ לאהם הכשיל ברחבה את סטיבן צ'רונדולו. מוחמד עבדלואי המצוין בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1 למקומיים. בדקה ה-28 נותרה באיירן ב-10 שחקנים לאחר שג'רום בואטנג חבט בשחקן האנובר ללא כדור והורחק. האנובר הצליחה להכפיל את היתרון בדקה ה-50 כשמסירה של קונסטנטין ראוש מצאה את כריסטיאן פנדר, שבעט ברגל שמאל, כדור שפגע בלואיז גוסטבו ושינה כיוון בדרך ל-0:2. גם המארחת נותרה ב-10 שחקנים לאחר שצ'רונדולו ספג כרטיס צהוב ובאיירן גם הצליחה לצמק בדקה ה-83 כשמסירת עומק של לאהם מצאה את דייויד אלבה והאוסטרי פרץ פנימה ובעט פנימה את ה-2:1.

עדכון ראשון: 17:21

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully