וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים פתוחים: ארד לרוני בווה במשחקי הים בתיכון

יום אחרי שהנבחרת הקבוצתית עמדה על הפודיום בקפריסין, עשתה זאת גם השחיינית הצעירה במשחה לחמישה קילומטרים

השחיינית הצעירה רוני בווה, זכתה היום (ראשון) במדליית הארד במשחה לחמישה קילומטרים משחקי הים התיכון, הנערכים בלימסול שבקפריסין. המדליה של בווה מצטרפת אל מדליית הארד הקבוצתית של ישראל שהושגה אתמול במשחה לחצי המרחק. בווה הגיעה לקו הגמר בתום 1:01:10.758 שעה, כשרק 298 אלפיות השנייה הפרידו בינה לבין האיטלקיה, פרנצ'סקה סקלרציו, אשר עצרה את השעון על 1:01:10.460 שעה וזכתה במדליית הכסף. במדליית הזהב זכתה האיטלקיה ג'יוליה גברילסצ'י, שגמעה את המרחק בזמן 1:01:07 שעה. בווה הוכיחה, לכל אורך המשחה, נחישות ויכולת רבה. היא נדבקה לשחייניות המובילות, ולמרות שהדבוקה פוצלה, עקשנותה סייעה לה להישאר בצמרת ולעלות על במת המנצחים.

26 שחיינית נטלו חלק בתחרות. טלי למקוף, אחת השחייניות הצעירות בתחרות שהייתה שותפה אתמול למדלייה הקבוצתית, סיימה היום במקום השביעי בזמן של 1:02:24 שעה, חן עיני, רוני פורטנוי ורותם שמרון סיימו במקומות 10-12 בתוצאות 1:04:35 שעה, 1:05:40 שעה ו-1:07:22 שעה בהתאמה.

בבנים השתתפו 37 שחיינים. שי טולדנו היה הראשון מבין הישראלים שסיים בזמן 57:09.425 דקות והקדים חברו לנבחרת שוהם לרר ב-247 אלפיות השנייה. טולדנו דורג במקום השביעי ואילו לרר סיים מיד אחריו. רונן דניאל דורג במקום העשירי בזמן 57:10.542 דקות, במרחק 216 אלפיות השנייה בלבד מהשחיין האיטלקי שסיים לפניו. ליאור גרוברט, שהוביל אמש את הנבחרת למדליית הארד במשחה הקבוצתי, סיים במקום ה-13 בתוצאה 1:00:56 שעה. את המשחה ניצחה שלישיה צרפתית כשהמנצח עצר את השעון על 54:38 דקות והקדים בכ-4 שניות את חבריו. שלישיה איטלקית דורגה במקומות הרביעי-שישי.

ההישגים הנפלאים של הנבחרת הביאו אותה להישגים גם בדירוג הכללי. בנות ישראל דורגו במקום השני, אחרי נבחרת איטליה ולפני הנבחרת המאחרת קפריסין. הנבחרות החזקות מצרפת ויוון נדחקו למקומות הרביעי והחמישי, בהתאמה. הבנים הישראלים דורגו במקום השלישי, אחרי איטליה וצרפת, ולפני יוון וקפריסין. בדירוג הכללי המשוקלל סיימה ישראל במקום השלישי.

ענף המים הפתוחים סיים עונה נהדרת. ארגון מדהים של אליפות אירופה באילת, מדליית ארד אירופאית היסטורית של מיכאל דמיטרייב, ייצוג מרשים של הדור הצעיר בסבב האירופאי ובאליפות אירופה לנוער, והיום השלימה הנבחרת הצעירה את ההישגים המזהירים של ענף צעיר זה.

שחיה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully