וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוקהולם: גאל מונפיס זכה בטורניר

הצרפתי ניצח 5:7, 6:3, 2:6 את ניימינן הפיני וזכה בתואר ראשון השנה, טיפסרביץ' זכה במוסקבה. אזרנקה זכתה בלוקסמבורג

גאל מונפיס זכה היום (ראשון) בטורניר שטוקהולם, מסבב ה-250 של ה-ATP. הצרפתי המצוין ניצח 5:7, 6:3, 2:6 את ירקו ניימינן הפיני. למונפיס, המדורג במקום ה-10, זהו תואר רביעי בקריירה וראשון מאז 2010, אז זכה בטורניר מונפלייה. בגמר נוסף, ניצח ינקו טיפסרביץ' ניצח 4:6, 2:6 את ויקטור טרויצקי בדרבי הסרבי וזכה בטורניר הקרמלין במוסקבה, מסבב ה-250 של ה-ATP. לטיפסרביץ' זהו תואר שני השנה ובכלל, לאחר שזכה גם בטורניר מלזיה הפתוחה מוקדם יותר השנה.

בנשים, הצליחה ויקטוריה אזרנקה המצוינת לזכות בטורניר לוקסמבורג לאחר שניצחה בגמר 2:6, 2:6 את מוניקה ניקולסקו הרומניה. לבלארוסית המדורגת במקום השלשי בעולם, שתתמודד השבוע בטורניר המאסטרס באיסטנבול, זהו תואר שני העונה לאחר שזכתה במיאמי.

דומיניקה ציבולקובה זכתה בטורניר הקרמלין במוסקבה, תואר ה-WTA הראשון בקריירה שלה. הסלובקית ניצחה 6:3, 6:7 (1), 5:7 את קאיה קאנפי האסטונית בפעם הראשונה, לאחר שהאחרונה ניצחה בשני המפגשים האחרונים ביניהן, בתום מרתון של שעתיים ו-36 דקות. ציבולקובה זכתה ב-118 אלף דולר ו-470 נקודות דירוג, בעוד קאנפי תסתפק ב-64 אלף דולר ו-270 נקודות דירוג "בלבד".

דווקא האסטונית פתחה טוב יותר והשיגה את השבירה היחידה במערכה הראשונה כדי לנצח בה 3:6. המערכה השנייה הייתה צמודה ושתי הטניסאיות שמרו על ההגשות שלהן בדרך ל-5:5, שם הייתה לקאנפי הזדמנות לשבור עם נקודת שבירה, אך ציבולקובה שמרה על ההגשה שלה בדרך ל-5:6. גם קאנפי שמרה על ההגשה וזה 6:6. בשובר השוויון הצליחה ציבולקובה לשלוט בגדול וניצחה 1:7. במערכה השלישית הצליחה ציבולקובה להשיג שבירה אחתת בדרך ל-5:7.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully