וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אולי אחרי ההפסד הזה ניקח את עצמנו בידיים"

23.10.2011 / 11:36

בקבוצה מודים שהאכזבה מול רמה"ש הגיעה אחרי תקופה ארוכה של יכולת חלשה. אבוקסיס: "שחקנים מובילים לא משחקים טוב"

בני יהודה נכנעה אמש (שבת) 2:1 לעירוני רמת השרון, אחרי עוד תצוגה חלשה של שחקניו של יוסי אבוקסיס, שבנוסף צריך להתמודד עם מכת פציעות לפני המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא.

ליאור ברגיג הצעיר הוקפץ אתמול לפני המשחק להרכב בעקבות פציעתו של דן מורי בשריר הירך, וגם אביב חדד לא מצליח להחלים מפציעה טורדנית בקרסול ולא ברור מתי ישוב לאימונים מלאים. בנוסף גם איציק עזוז שסובל מכאבי גב לא התאמן כל השבוע ולא נכלל בסגל למשחק. השלושה יטופלו השבוע על ידי הצוות הרפואי שינסה להכשירם לקראת הדרבי נגד הצהובים.

אוהדי הקבוצה שהגיעו אתמול למשחק החוץ באצטדיון וינטר הביעו את מחאתם על היכולת של השחקנים, ובמהלך המשחק נשמעו שריקות בוז צורמות לעברם ואף קללות לעבר אבוקסיס. "כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא משחקים טוב והפעם זה עלה לנו בהפסד", הודה אבוקסיס בסיום המשחק. "זה צירוף של המון שחקנים מובילים שלא משחקים טוב בתקופה האחרונה וזו התוצאה", אמר המאמן.

"למזלנו במשחקים הקודמים הצלחנו לנצח גם כששיחקנו רע וצברנו מספיק נקודות כדי להיות בחלק העליון", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, אחרי שעל השחקנים הוטל איסור להתראיין. "אנחנו לא נראים טוב כבר חודש. אולי ההפסד הזה יעורר אותנו וניקח את עצמנו בידיים. הפסדנו העונה נקודות מיותרות ובקלות רבה מדי. יש כאן שחקנים טובים ואני בטוח שיחד נצליח לצאת מהתקופה הזו".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully