וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: ברקת התרככה והקבוצה תערער על העונש

23.10.2011 / 10:23

הבעלים זעמה על שלט תמיכה בזורק הרימון, החליטה לא לערער, אבל חזרה בה. האוהדים: "תמכנו בחשוד, לא במעשה שלו"

בהפועל באר שבע לא שקט. מלבד העובדה שהקבוצה חזרה אתמול (שבת) למסלול ההפסדים כשנכנעה 2:1 למכבי נתניה בקופסה, הבעלים אלונה ברקת כעסה על חלק מאוהדי הקבוצה שהניפו אתמול שלט תמיכה בנפתלי יצחק, החשוד בזריקת רימון הגז במשחק נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר. בעקבות הדברים ברקת החליטה לא להגיש ערעור על העונש שספגה הקבוצה – משחק ללא קהל – אף לאחר שהופעלו עליה לחצים מצד אוהדים אחרים ומצד גורמים בהנהלה, היא התרצתה ושינתה את דעתה.

אחד מהאוהדים סיפר: "הדברים יצאו לגמרי מפרופורציות. זה בסך הכל מישהו שגדל איתנו ביציע ושנמצא במצב נפשי לא קל במעצר. זו לא הייתה תמיכה ברימון שנזרק, אלא בבן אדם שנמצא במצוקה".

אגב, נגד יצחק הוגש היום כתב אישום בסעיפים של החזקת נשק, מעשי פזיזות ורשלנות וכן כתב אישום נוסף בסעיפים של תקיפה בנסיבות מחמירות ופציעה של אוהד מכבי תל אביב במשחק בין השתיים מוקדם יותר העונה.

עוד לפני שינוי ההחלטה של ברקת, בבאר שבע כעסו מאוד אתמול ואמרו כי "אם האוהדים עצמם תומכים בדברים האלה אז אין למועדון על מה להילחם בשביל שיגיעו למגרש". במועדון הוסיפו כי הם מתכוונים לתבוע את האוהד על הנזקים הכספיים.

בצד המקצועי, בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מההפסד לאחר שקיוו לחזור מנתניה לפחות עם נקודה. יחד עם זאת, במועדון שומרים על סבלנות ואמרו: "נלך עד הסוף עם מה שיש. ננסה להתחזק בינואר ועם האווירה תמשיך להיות חיוביות והקהל ייתן גב, נצא מהמצב הזה כי הפועל באר שבע זה מועדון חזק. כשנצליח לייצר רצף של שני ניצחונות הכל ייפתח".

הקשר יוסי שיבחון הוסיף: "הדרך עוד ארוכה וקשה מאוד. באנו למשחק קשה בנתניה, הם שלטו במשחק אבל יכולנו להימנע מהספיגות. אני חושב שכולנו יודעים את המצב של הקבוצה. יש ימים טובים יותר וכאלה פחות גם מבחינת המלחמה. אני צופה שיהיו לנו מכשולים רבים".

צפו בהפועל באר שבע מפסידה בנתניה 2:1
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully