וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קנס כספי ומשחק ללא קהל

18.10.2011 / 17:00

נענשה בשל הרימון שהושלך במשחק מול מכבי חיפה: "מענישים קהל גדול, נראה מה נעשה". עומר גולן הורחק משלושה משחקים

הפועל באר שבע נקנסה היום (שלישי) ב-10 אלפים שקל בפועל ונגזר עליה עונש של משחק ללא קהל בפועל, בגין רימון הגז אותו זרקו אוהדי הקבוצה אל המגרש בשבת, במהלך ה-1:1 עם מכבי חיפה. הדבר גרם להפסקה של חמש דקות במהלך המשחק.

אנשי באר שבע ביקשו הקלה בעונש, אולם הדיין חיים אלחדף אמר למנכ"ל אסי רחמים ולאנשי הקבוצה: "אתם מבקשים שיזכו אתכם? אני לא יכול להעניש את האוהד שזרק את הרימון. לקבוצות אחריות שילוחית על אוהדים, האוהד עשה את אשר עשה והענישה על כך ידועה. על פי התקנון אני צריך להרשיע אתכם, אין כאן מקום לשיקול דעת". בבאר שבע לא ביקשו להשתמש במודל הטורקי, לפיו תותר כניסת נשים וילדים בלבד.

בבאר שבע הגיבו להחלטה: "אנו מכבדים את החלטת בית הדין של ההתאחדות בנוגע לעונש. אנו מקווים שאוהדי כל הקבוצות יבינו את המשמעות של מעשים כמו השלכת רימון". רחמים הוסיף: "אנחנו מאוד מאכוזבים מההחלטה. היא מענישה קהל אוהדים גדול וטוב, שמלווה אותנו ברגעים הקשים מתחילת העונה. משחק כדורגל ללא קהל זה משהו בלתי נתפס. נבחן את ההחלטה לעומק ואז נחליט כיצד לפעול".


יריבתה של הפועל באר שבע בשבת, מכבי חיפה, עומדת גם היא לדין בעקבות קריאות גזעניות נגד מוסא קונאטה במהלך המשחק נגד מכבי תל אביב.

עומר גולן, שחקנה של מכבי פתח תקוה, ספג עונש הרחקה משלושה משחקים בפועל. גולן עמד לדין אחרי שהשופט בהפסד הקבוצה 3:2 לעירוני ניר רמת השרון, לירן ליאני, דיווח על דברים חמורים שאמר לו השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully