וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: טעות מביכה מנעה את שיתופו של גיא דיין

הדס גרינברג

23.10.2011 / 17:12

אלי כהן רצה להכניס את הקשר, אלא שזה נרשם בטופס תחת מספר אחר ולא יכול היה לעלות כמחליף. שביעות רצון משבתאי

בהפועל עכו ממשיכים לצבור נקודות חשובות ולטפס במעלה הטבלה. הניצחון אמש (שבת) על הפועל ראשון לציון (0:3) העלה אותם למקום הרביעי בטבלה ונראה שגם השנה הקבוצה של אלי כהן הולכת להפתיע את הליגה. עם זאת, הערב התברר כי במהלך המשחק אמש התבצעה טעות מנהלתית מביכה משהו, שמנעה את שיתופו של הקשר גיא דיין.

הכל החל כאשר מנהל הפועל עכו דוניה שיינהולץ רשם את דיין בטופס המשחק תחת מספר מסוים, אלא שכאשר אלי כהן רצה לשתף את הקשר ולשלבו במשחק, התברר כי זה לובש חולצה עם מספר אחר. בצוות המנהלתי גילו מאוחר מדי את הטעות שמנעה מדיין להיכנס לכר הדשא, והקשר נותר מאוד מאוכזב, שכן גם כך לא זוכה העונה לדקות משחק מרובות.

החבורה של אלי כהן עברה טלטלה רצינית בקיץ כשכל השחקנים הדומיננטים שלו עזבו (מהראן ראדי, בן בנימין, איציק כהן, רועי דיין, מוחמד כליבאת) והוא נאלץ לבנות קבוצה מחדש. גם כהן עצמו לא האמין שהחיבור יהיה כל כך מהיר: "אני אומנם לא מופתע מהיכולת של השחקנים שהגיעו, כי הם שחקנים טובים, אבל אני יודע שלקבוצה שאיבדה הרבה שחקנים לוקח זמן להתחבר ובתקופת הזמן הזו ובצבירת הנקודות שלנו אני מופתע ממה שהשגנו. לא הייתי מאמין שניראה ככה ונהיה במקום הזה עכשיו. ב-0:2 שלנו היה נראה שראשון ויתרו על המשחק הם שיחקו עם ארבעה-חמישה חלוצים והגענו כל התקפה מול הבלמים שלהם והחמצנו המון, כך שהתוצאה לא משקפת. היינו צריכים לנצח ביתרון גבוה יותר", אמר כהן.

רועי לוי שהיה אמור לפתוח חלה וינסה לחזור לאימונים בתקווה להיות כשיר ליום שבת. מי שפתח במקומו היה שגיב כהן, שמיעט לקבל דקות עד המשחק אמש, ומתחיל לראות את כר הדשא יותר ויותר ואמש הוסיף שער למאזן שלו. בקבוצה ציינו במיוחד את יובל שבתאי שהחזיק את מרכז השדה והציג משחק טוב שכלל גם בישול. מחמאות הגיעו גם לכיוון סטפן שצ'פוביץ שכבש אמש שער שני רצוף. זר נוסף, אלכס דוידוב, כבש אמש את שער הבכורה שלו בקבוצה. הבלם דימקאו פידליס שמחלים משבר לא עומד בקצב ההחלמה הנדרש, ןעשוי לצאת לטיפולים מיוחדים בניגריה.

עדכון ראשון: 8:09

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully