וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו הביסה 0:3 את הפועל ראשון לציון

הכתומים עם משחק שביעי ללא ניצחון. שגיב כהן (23), סטפן שצ'פוביץ' (58) ואלכסנדר דוידוב (90) הבקיעו בחגיגה העכואית

מאז מאי 2005, אז היו השתיים בליגה הלאומית, לא ניצחה הפועל עכו את הפועל ראשון לציון בשישה משחקי ליגה. עד הערב (שבת). העכואים הגיעו במטרה להתקרב לחלק העליון, ועשו את העבודה בסטייל עם 0:3 מרשים באצטדיון הסופרלנד משערים של שגיב כהן (23), סטפן שצ'פוביץ' (58) ואלכסנדר דוידוב (90). כל הדרך למקום הרביעי עם 14 נקודות. מנגד, הכתומים הציגו יכולת חלשה ומאכזבת, וסופרים כבר שבעה מחזורים ללא ניצחון. מי זוכר את פתיחת העונה המלהיבה? מעמדו של ניסן יחזקאל כלל לא יציב, למרות שיישר את ההדורים עם הבוס רביב ספיר, וגם הקהל אמר את דברו הערב.

דווקא ראשון לציון פתחה טוב יותר והחמיצה בגדול עם מצב של ינון ברדה בדקה ה-12, אבל בדקה ה-23 נענשה בעקבות טעות קשה בהגנה. שגיב כהן, שהוסט הפעם לעמדת המגן הימני, ניצל בלבול בחלק האחורי של המארחים וכבש במתפרצת אחרי בישול מצוין של סינטאיהו סלליך. 0:1 להפועל עכו. ראשון לציון ההמומה אישפרה לעכו עוד שני מצבים טובים עד ההפסקה, אך ניקולאס פלצ'וק החטיא פעם אחת ודור הלוי הציל במקרה נוסף.

הכתומים עלו בהתלהבות גדולה למחצית השנייה, בתקווה להשיג את השוויון, אבל דווקא עכו הייתה קרובה יותר לשער השני וגם השיגה אותו בסופו של דבר בדקה ה-58. פלצ'וק וסטפן שצ'פוביץ' החליפו מסירות ביניהם מול האין הגנה של ראשון לציון, ובסופו של דבר היה זה שצ'פוביץ' הסרבי שכבש באין מפריע. 0:2 לעכו. שריקות הבוז של האוהדים המקומיים רק מתגברות, הקבוצה שלהם עם עוד משחק חלש. המילה האחרונה הייתה של אלכסנדר דוידוב, שבעט חזק אל הרשת בדקת הסיום, אחרי הרחקה רעה של אוהד כהן ובישול של שצ'פוביץ'.

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא (דודו אברהם, 70), אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי, ריף מסיקה (אסף כהן, 56), אסי בלדוט, דיוויד גומז (מרסל אילש, 56), ינון ברדה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, יובל שבתאי, אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן, ניקולאס פלצ'וק (רפי עמוס, 78), סינטאיהו סלליך (ננאד מרינקוביץ', 86), סטפן שצ'פוביץ'.

לדף המשחק

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully