וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אשדוד קבוצה עם חלק קדמי מסוכן"

מאמן הפועל ת"א הזהיר את שחקניו מהיריבה שבמומנטום (א', 20:00, ספ' 2). אורמוש נקע את הקרסול, ידין צפוי להחליפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הובקעו לא פחות מ-20 שערים - ממוצע של ארבעה שערים למשחק.

* ניצחון הבית האחרון של מ.ס. אשדוד על האדומים היה לפני שלוש שנים בדיוק. טיל של דוד רביבו לחיבורים באוקטובר 2008 קבע 0:1 מתוק לאשדודים.

* מ.ס. אשדוד ניצחה העונה בשלושה משחקים, כולם בבית.

* להפועל תל אביב יש את ההגנה הטובה ביותר בליגה, שספגה בסך הכל ארבעה שערים בשמונה משחקים.

*רק פעם אחת העונה חיברו האדומים שני ניצחונות ברצף- בין המחזור השלישי לרביעי. ביתר המשחקים, לאחר ניצחון של אדומים, הגיע הפסד נקודות לאחריו.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

אשדוד תנסה להמשיך את המומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה, כשהיא צוברת ארבע מתוך שש נקודות אפשריות בשני המשחקים האחרונים. המאמן, יוסי מזרחי, מתלבט רק לגבי עמדה אחת, כאשר אפה אמברוז הניגרי שלא פתח בשבוע שעבר, עשוי לעלות בהרכב לצידו של יאיא פטי בעמדת הבלם על חשבונו של ישראל ראש. בן בוטבול הצעיר ימשיך לקבל אשראי בקישור האחורי, כשבמקרה שמזרחי יחליט להמשיך עם ראש ופטי בעמדות הבלמים, עשוי אמברוז לפתוח בקישור האחורי.

מלבד שינוי אפשרי זה, מתכוון מזרחי לעלות עם אותו הרכב מהמשחק הקודם, כאשר עופר ורטה ואדיר טובול ישחקו בעמדות המגנים, ניר ביטון יתופקד בקישור האחורי וגדי קינדה הצעיר ימשיך לקבל אשראי לצידו של דוד רביבו במרכז המגרש. משה בן לולו ועידן שריקי צפויים לשתף פעולה בהתקפה.

הפועל תל אביב:

האדומים ערכו את האימון המסכם שלהם, במהלכו נקע מירקו אורמוש את הקרסול. את מקומו בהרכב יתפוס אביחי ידין שלא שותף באירופה בשל הרחקה. מלבד שינוי זה, הפועל תעלה באותו הרכב שפתח ביום חמישי, ולמרות שאתמול היה נראה כי דווקא עמרי קנדה יועדף על נעאל חוטבא, האחרון תורגל היום בהרכב. נוסא איגייבור יפתח על כנף ימין ואלרואי כהן יוסט לאגף שמאל כשעומר דמארי, שהיה בספק למשחק, יפתח לצידו של טוטו תמוז בחוד. "הייתי מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה מול איינדהובן", אמר קשטן בפתיחת האימון, "אבל כל הזמן במשחקים באירופה קורה לנו אותו דבר, כשבערך בדקה ה-60 אנחנו מפסיקים לשחק. למישהו יש הסבר?".

את החלק השני של האסיפה הקדיש קשטן לביצועי הקבוצה, ואמר: "אני מרוצה מאוד מהמשחק הסבלני שלכם, אבל לפעמים אנחנו מאבדים את זה ויוצאים מהעמדות", תוך שהוא מתכוון בעיקר ליציאות של הבלם מריו פצ'לקה לכיוון ההתקפה. לקראת המשחק מחר, אמר המאמן: "אשדוד קבוצה מאוד מסודרת שמניעה את הכדור מצוין ויש לה חלק קדמי מסוכן מאוד. אנחנו צריכים להגיע מחר מרוכזים ומחוייבים למשחק".

יעמדו למבחן

דוד רביבו (מ.ס. אשדוד):

רביבו הוא הברומטר של אשדוד וכשהוא טוב, הקבוצה טובה יחד איתו. זה לא רק שלושת השערים ושני הבישולים שלו, אלא בעיקר המנהיגות שהוא מביא איתו לכר הדשא. סימן ההיכר של אשדוד הוא ההתפרקות מול הגדולות בדרך כלל, והעונה כשהסגל מורכב ברובו משחקנים צעירים, המשימה של רביבו תהיה קשה וחשובה כפליים. הניצחון האחרון של אשדוד בבית על האדומים הושג לפני שלוש עונות מטיל לחיבורים של רביבו. אין אחד במועדון שלא קונה את התסריט הזה גם הפעם.

עומר דמארי (הפועל תל אביב):

אחרי השלושער בשבוע שעבר נגד הפועל פתח תקווה והיכולת התקפית החלשה מול איינדהובן, בהפועל יודעים כי הדרך לאליפות תיסלל רק אם שני חלוציה יהיו בשיא כושרם. משחק חלש נוסף של דמארי עשוי להוביל לאיבוד נקודות נוסף של האדומים, דבר שקשטן לא יכול להרשות לעצמו בכל הנוגע למאבק האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, אפה אמברוז (ישראל ראש), אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, גדי קינדה, דוד רביבו, עידן שריקי, משה בן לולו.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, מריו פצ'לקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טוטו תמוז, עומר דמארי.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully