וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירקו אורמוש: "העמדה הטבעית שלי היא באגף"

22.10.2011 / 12:02

הקרואטי של הפועל ת"א ביקר את החלטת קשטן לא להציבו בעמדה הטבעית שלו נגד איינדהובן: "אני חייב לשחק טוב יותר"

אחרי שנותרו עם אפס נקודות משלושה משחקים בליגה האירופית, נראה ששחקני הפועל תל אביב מסתגלים למצב, וכתוצאה מכך גם מתחילים להעביר ביקורת שהופכת בחלקה לגלויה. לאחר ההפסד ביום חמישי 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן, רמז מירקו אורמוש, קשר הקבוצה, שהוא אינו מרוצה מהעמדה שבה שיחק.

"אני לא יכול להגיד שאנחנו לא משחקים טוב", הסביר אורמוש. "שיחקנו טוב בשלושת המשחקים באירופה והגענו להזדמנויות. במשחקים הקודמים לא היה לנו מזל. אנחנו חייבים להמשיך הלאה ולהסתכל קדימה לעבר המטרה שלנו והיא האליפות והשגת הנקודות באירופה".

בשלב הזה אורמוש התייחס גם לעובדה כי הוא תופקד שלא בעמדה הטבעית שלו, כשההעדפה שלו היא לשחק באגף. "העמדה הטבעית שלי היא באגף, אבל אני אשחק איפה שהמאמן יבקש ממני", הסביר הקרואטי. "אני חייב להסתגל לעמדה החדשה, אבל אני חושב שהמקום הכי טוב עבורי לשחק הוא באגף. באופן אישי, אני חייב לשחק טוב יותר למרות שלא שיחקתי בעמדה שלי. כששיחקתי במשחקים הראשונים באגף, שיחקתי טוב, אבל אני אני צריך להסתגל לשחק גם בעמדות אחרות".

האדומים יתארחו ביום ראשון אצל מ.ס. אשדוד בניסיון לשמור על המקום הראשון, ואורמוש מבין בדיוק מה המפתח לכך: "אנחנו צריכים לשכוח במהרה את המשחק נגד איינדהובן כי מהליגה אנחנו נוכל לחזור לעונה נוספת באירופה ואנחנו רוצים להיאבק על האליפות. אנחנו חייבים לנצח את אשדוד".

עומר דמארי יעבור MRI ועשוי להחמיץ את אשדוד

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully