וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "חלק מהשחקנים רצו לגמור עם אירופה"

האדומים לא לקחו קשה את ההפסד לאיינדהובן: "לפחות עכשיו נוכל להתרכז בליגה". דמארי יעבור MRI ועשוי להחמיץ את אשדוד

בהפועל תל אביב לא התרגשו אמש (חמישי) מההפסד 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן ומאיבוד הסיכוי המעשי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית. "אף אחד לא לקח את ההפסד הזה קשה ונראה כאילו חלק מהשחקנים שיחקו בשלב מסוים רק כדי לגמור עם הסיפור הזה הליגה האירופית", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק אתמול. "בעונה שעברה קבוצות יותר טובות מאיינדהובן הגיעו לבלומפילד ובאף משחק לא התבטלנו ככה מולם. אנחנו כנראה לא קבוצה מספיק טובה בשביל אירופה. לפחות עכשיו נוכל להתרכז רק בליגה".

גם עומר דמארי ניסה לספק תשובות בסיום המשחק על הפסד: "מה עובר עלינו באירופה? את האמת שהאמנו שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה ועמדנו טוב על המגרש במחצית הראשונה, אבל במחצית השניה לא נראנו טוב ובסוף כבר התעייפנו. יכול להיות שהיכולת היא בגלל חוסר הניסיון שלי ושל עוד כמה שחקנים שלא טעמו מה זה אירופה. אנחנו קבוצה חדשה שנבנתה, ואין ספק שיש הבדל בין משחק ליגה לבין משחק באירופה בכל הפרמטרים. אני מאמין שנלמד מהטעויות שלנו ובעתיד יהיה יותר טוב. האמת שממש לא צפינו לזה שנהיה בלי נקודות בשלב הזה, אבל נעשה הכל בשביל להוציא נקודות בהמשך".

היום תערוך הקבוצה את האימון הראשון לקראת המפגש מול מ.ס אשדוד ביום ראשון. אביחי ידין, שלא שותף אמש בגלל הרחקה, צפוי לחזור להרכב כשדרור קשטן יצטרך להחליט את מי מבין הקשרים שלו, שכולם הציגו יכולת דלה אתמול, להורידלספסל. דמארי שהוחלף בשל מיחושים בברכו יעבור בדיקת MRI על מנת לשלול פציעה חמורה יותר, כרגע החלוץ בספק למשחק, אך בקבוצה מאמינים כי לא התגלו ממצאים מפתיעים בבדיקה דמארי יוכל לשחק ביום ראשון. גם עמרי קנדה צפוי לשוב להרכב במקומו של נעאל חוטבא שהציג משחק חלש מול ההולנדים.

מעבר למשחק, במועדון עדיין עוסקים בקרע בין הנהלת הקבוצה לבין אוהדיה השרופים היושבים בשערים 4-5 בבלומפילד. האוהדים בטוחים כי הנהלת הקבוצה כבר מסרה להתאחדות שמות של כ-20 מהם שלא יכולו להיכנס למגרשים כחלק מהעונש על כתובות הנאצה שנכתבו במשחק מול הפועל פתח תקווה בשרותי שערי 10-11, אולם בקבוצה מכחישים בתוקף העניין.

"בהתאחדות רוצים שגם נשלם וגם נהיה השוטרים", אמרו אתמול בקבוצה. "אין לנו ברירה לא למסור את השמות, כי את האוהדים זה לא מעניין העונש והם לא מבינים אחרת וככל הנראה מול מכבי חיפה זה יהיה משחק ללא קהל". המנכ"ל ניר עבר הצטרף למכחישים ואמר: "לא מסרנו שום שם להתאחדות". בכל מקרה נראה כי הנתק בין הצדדים מחריף ובהנהלת המועדון מנסים למצוא פתרון לעניין למרות שחצי ההאשמה מבחינתה מופנים לאוהדים.

קשטן: "הפסדנו לאיינדהובן בגלל שגיאה אחת"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully