וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "הפסדנו לפ.ס.וו בגלל שגיאה אחת"

20.10.2011 / 22:35

מאמן הפועל ת"א התייחס להפסד ומסרב להרים ידיים: "לא נוותר", אבוטבול: "הליגה הכי חשובה", תמוז התעמת עם אוהדים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב כבר חוותה קמפיינים אירופאים משובחים, גם ובעיקר תחת דרור קשטן. נראה שאת עונת 2011/12 האדומים לא יזכרו לטובה מהבחינה האירופאית. הפועל תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית והיא עדיין עם אפס נקודות אחרי שלושה מחזורים. כעת קשטן ושחקניו זקוקים לנס כדי לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית, או שאולי כדאי להם להתרכז כבר בליגת העל.

בסיום המשחק נרשם עימות בין טוטו תמוז לכמה מאוהדי הפועל. עומר דמארי שהוחף בגלל שחש כאבים בברכו, יעבור מחר בדיקות, אך בקבוצה מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון.

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן אמר בסיום: "אני חושב שהפסדנו במשחק בגלל שגיאה אחת. נכון שפ.ס.וו שלטה במשחק, היא קבוצה פיזית, טכנית וממושמעת. עד לבעיטת הפנדל הם לא הגיעו לסיכון ממשי אחד. נכון שאנחנו יותר הסתגרנו, אבל באירופה כשאתה מגיע לשני מצבים יוצאים מן הכלל אתה חייב לנצל אותם. פ.ס.וו ניצלה את ההזדמנות שלה ולקחה את שלוש הנקודות".

קשטן אמר שהאדומים לא ירימו ידיים: "אנחנו לא נוותר עד הסוף. העניין מסובך, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. אנחנו צריכים לשחק עוד שלושה משחקים. עכשיו יהיה לנו משחק חוץ באיינדהובן ואחרי ורשה וראפיד ויהיה קשה".

על המשך הדרך והפציעות של שניים משחקני הקבוצה הוסיף קשטן: "עומר דמארי הרגיש כאבים בברך, נוסא איגייבור עבר ניתוח ואיבד כוח היום אחרי 60 דקות".

קשר האדומים שי אבוטבול הוסיף: "עשינו טעות ושילמנו וזה בדיוק מה שקרה במשחקים הקודמים. עכשיו הפנים ליום ראשון לליגה שהיא הלחם שלנו. חשוב שנבוא מוכנים, נתרכז ונמשיך לעשות את המוטל בליגה. הליגה הכי חשובה. שיחקנו נגד שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש, שחקנים פיזיים והיה משחק מאוד נוקשה. אנחנו לומדים כל הזמן וגם היום למדנו. אני מקווה שלא נחזור על הטעויות במשחקים הבאים".

ביוואן פרנסמן הוסיף: "הבדלי הרמות בין הליגה לאירופה מאוד גדולים מבחינה מתמטית הולך להיות קשה לעלות לשלב הבא כי אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים שנשארו ועוד יש לנו משחק חוץ מול פ.ס.וו. אין הסבר למה לא הצלחנו לקחת נקודות עד עכשיו, זו הרגשה ממש רעה".

נוסא איגייבור: "קשה להסביר למה לא הולך לנו באירופה. אנחנו משחקים טוב ועושים הכל טוב, אבל בסוף לא מנצחים. אפס נקודות זה לא דבר טוב לקבוצה ולא ציפינו שזה יקרה".

מאמן איינדהובן פרד רוטן סיכם: "שיחקנו נגד יריב קשה, אבל הצלחנו לשבש לו את שיטת המשחק. הוריתי לשחקנים להחזיק הרבה בכדור, לשבור אותם ואז להבקיע וזה מה שהפ עשו. בחצי השעה האחרונה היו לנו הרבה מצבים כי השחקנים של הפועל התקשו לרוץ. הקצב לא היה נמוך וקבלת ההחלטות שלנו הייתה טובה יותר. עכשיו אנחנו חייבים לנצח בבית ונעלה לשלב הבא".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully