וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומא הודו: "פנינו לגווארדיולה בקיץ"

הג'נרל מנג'ר של הג'ילארוסי סיפר כי פנה למאמן ברצלונה לפני שהחתים את אנריקה: "הוא השיב שאולי זה יקרה עוד כמה שנים"

פפ גווארדיולה כבר יותר מהשתעשע ברעיון לעזוב את ברצלונה וגם הניסיון מלמד שהמאמן הצעיר חותם בכל פעם על הארכת חוזה לעונה אחת בלבד, אבל היום (שבת) נחשף שהמאמן זכה בקיץ האחרון להצעה רשמית לאמן את רומא. הג'נרל מנג'ר של הג'ילארוסי פרנקו באלדיני סיפר כי פנה לגווארדיולה בקיץ בניסיון להחתימו על חוזה, אבל זה סירב בנימוס.

באלדיני, שנחשב למקורבו של פאביו קאפלו, בסופו של דבר בחר בלואיס אנריקה, מי שהיה מאמנה של ברצלונה ב', אבל הודה כי הבחירה הראשונה שלו הייתה גווארדיולה. "הייתה לי שיחה עם גווארדיולה", אמר באלדיני. "שאלתי אותו אם הוא רואה את עצמו עושה צעד לעבר רומא. הוא השיב שאולי זה יקרה עוד כמה שנים".

למרות הדברים, באלדיני מרוצה מאנריקה על אף העובדה שקבוצתו נמצאת אחרי שישה מחזורים רק במקום ה-11 עם שני ניצחונות בלבד. "אהבתי אותו מההתחלה", סיפר באלדיני. "מהשלב הראשון הערצתי אותו כאדם והעובדות מוכיחות שצדקתי. זה הניסיון האמיתי הראשון שלו, אבל הוא מוכשר והוא חייב לעשות את הטעויות שלו.

"הוא הולך להיות מאמן נהדר", מבטיח באלדיני. "רציתי אותו באופן מיידי ויש לו את כל התכונות הדרושות. עכשיו אנחנו צריכים לתת לו את כל האמצעים כדי להצליח".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully