וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לנגפורד הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר"

22.10.2011 / 8:58

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהסיכום שהושג עם הגארד האמריקאי. הצהובים יתארחו הערב (18:00, 5) אצל שירוקי באדריאטית

אחרי ההפסד הרשמי הראשון העונה, מכבי תל אביב תנסה לחזור למסלול הניצחונות הערב (18:00, ספורט 5) בליגה האדריאטית, כשהיא תתארח אצל שירוקי הבוסנית. הצהובים, שהפסידו בחמישי האחרון ביורוליג למילאנו, הספיקו בתווך לסכם עם קית לנגפורד, שאמור לחפות על עזיבתו של ג'ורדן פארמר לכשתסתיים השביתה ב-NBA.

"אנחנו מאוד שמחים ונרגשים על הצטרפותו של קית לנגפורד למכבי", אמר המאמן דיוויד בלאט. "הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר, גארד מנוסה ואיכותי שמכיר מצוין את הכדורסל האירופי ואני בטוח שיתרום לנו רבות בשני צידי המגרש. השאלתו של מצ'באן הייתה בין היתר כדי לאפשר את החתמת לנגפורד, ואני חושב שזו עיסקה טובה שתתרום לשני הצדדים - גם לנו וגם למצ'באן".

מכבי תל אביב פתחה בצורה מושלמת את דרכה במפעל שאליו שבה השנה, ובו היא צפויה להרגיש במהלך העונה לא מעט עומס. זה החל עם ניצחון ב-15 הפרש על נובו מסטו הסלובנית, המשיך עם ניצחון ענק על לאשקו (72:101) ובמחזור השלישי במשחק הבית נגד ציבונה זאגרב הצהובים (81:97). כבר ביום שני תשחק מכבי תל אביב את משחק הליגה השני שלה כשהיא תתארח אצל עירוני אשקלון, ובכך תשלים שלושה משחקים תוך חמישה ימים בלבד.

בקבוצה, שכל הפסד בה מעלה את מד הלחץ, לא רוצים להסתבך עם הפסד נוסף. מיד לאחר ההפסד למילאנו ביקש בלאט מהשחקנים "להניח את המשחק מאחוריהם", כשבאימון אתמול ביקשו בצוות המקצועי "לשחק יחד כקבוצה, כי רק כך ננצח", ו"לא להרפות בהגנה", כשהמתח והדריכות ניכר באימון.

שירוקי פתחה את העונה שלה באדריאטית עם שני ניצחונות והפסד. זה החל עם ניצחון על דומז'אלה הסלובנית 90:92, המשיך עם הפסד דחוק לרדניצ'קי 93:92, ובמחזור האחרון שירוקי גברה על נובו מסטו 71:73. את הקבוצה מאמן איבן וליץ', ובשורותיה מככבים הגארד פראן פילפיץ' (19.7 נקודות בממוצע) וז'ליקו סאקיץ' (16.3).

מכבי תל אביב סיכמה עם קית לנגפורד

קית לנגפורד בראיון: "אני שחקן בלי הרבה חולשות"

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully