וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: פתיחה מוצלחת לגדולות

מכבי ראשל"צ גברה 19:25 על הרצליה. ניצחונות גם להפועל ראשל"צ (על אשדוד), מכבי ת"א (על חולון) ואס"א (נס ציונה)

המחזור הראשון בליגת העל בכדוריד נפתח אחר הצהריים (שישי) עם הופעה היסטורית של הפועל אשדוד בליגה הבכירה. הקבוצה מהדרום אירחה את הפועל ראשון לציון שגברה עליה 23:33. 500 צופים היו שייכים להיסטוריה הקטנה שנעשתה בעיר הנמל הדרומית.

ב-20 הדקות הראשונות של המחצית הראשונה המקומיים לא נתנו לקבוצה של סער פרנקל ועידן מימון (בכורה כעוזר מאמן, 9 שערים על המגרש לקפטן הוותיק) לברוח, ואף הובילו. במחצית השנייה האדומים ביססו יתרון, שהגיע ל-17:26, 10 דקות לסיום, וליתרון של 10 שערים שתי דקות לשריקה האחרונה. הדבר אפשר לה לשתף מוקדם יותר שחקנים צעירים, ביניהם בלט מושיקו אלימלך שהציג יכולת נהדרת בשער.

בלטו בהפועל ראשון לציון: מיימון 9, דניס זאכרוב 6, יותם טל 5. בלטו באשדוד: טומיסלב ברוס 7, גלורי אופור 5.

מאמן הפועל ראשון לציון סער פרנקל אמר בסיום: "אני לא הכי מרוצה, אבל זה חלק מהתהליך שיקרה עם שילוב הצעירים. הפועל ראשון קבוצה צעירה, וזה שכר לימוד. בהמשך ניראה יותר טוב. ביום שני יש לנו משחק הרבה יותר קשה מול מכבי תל אביב".

עוזר המאמן הטרי והקפטן עידן מימון: "אני מתרכז באיך לעזור לצעירים להשתפר, הם נמצאים במועדון מחייב. אני נותן 120 אחוז שלי, ולא משנה כמות השערים. העיקר שיתנו את הכול.
קיבלתי את כל הלגיטימציה כעוזר מאמן גם להעיר ולכוון. אני מקווה שהצעירים ייקחו את הצ'אנס והמושכות, יש כאן המון פוטנציאל".

מכבי תל אביב ניצחה את העולה החדשה לליגת העל מ.כ חולון 26:30. הקבוצה הצהובה שמכוונת השנה גבוה, הוליכה על חולון במחצית 10:18. במחצית השנייה חולון הצליחה לצמק עד ל-23:20. איציק חליפי ערך בכורה נהדרת במדים הצהובים עם 9 שערים, והיה המבקיע המוביל. עוד כבשו למכבי תל אביב: ואדים ויריץ' 5, אודי סידנר, טל בלכר ועומר דבדה 3 כל אחד. לחולון: ניסים פלח 7 , פטריק אוואו 6.

הדאבליסטית מכבי ראשון לציון ניצחה את בני הרצליה בחוץ 19:25, בתצוגת תכלית בהגנה שהחזיקה את הרצליה על שישה שערים בלבד במחצית הראשונה! (6:13). שתי הקבוצות נפגשו לשחזור חצי גמר הפליאוף וחצי גמר גביע המדינה, ולמרות התוצאה הנמוכה, היתרון של הקבוצה של גלעד מאור לא היה מוטל בספק. במהלך המחצית השנייה הרצליה צימקה ל-12:16. כבשו למכבי: חן בירנבוים, דור גבע ודניאל פרידמן 4 כל אחד, יואב נאמן, ברק פריד ואמיר לנגליב 3 כל אחד. לבני הרצליה: דניאל לינדגרן 5, מילוש טיצה 4.

עירוני רחובות ניצחה את מכבי קרית מוצקין 21:25. המאמן וובה זייקמן , בהופעת בכורה על הקווים של רחובות, נראה מוכן ודרוך, מהצד השני יגאל גושן נראה מאופק כהרגלו. את המחצית הראשונה סיימה רחובות עם יתרון של שער בודד 11:12. כבשו למוצקין: סלובודאן ג'ורג'ביץ' 5, ולדי קופמן וישראל פישר 4 כל אחד.

א.כ נס ציונה הפסידה בביתה לאס"א תל אביב 33:26. דן מירקוס ודן נתן הוליכו את אס"א עם 4 שערים כל אחד.

א.ס סביון גברה על רמת השרון 25:26.

איך נראות הגדולות של הכדוריד הישראלי העונה?

כדוריד בוואלה! ספורט

אתר איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully