וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - בני יהודה: בן צעירי בהרכב, חדד ועזוז ייעדרו

אבוקסיס יערוך מספר שינויים כפויים בהרכב (שבת, 19:30)ומבטיח חיזוק בינואר. אוסטווינד הצעיר עשוי לפתוח אצל זפרן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ורמת השרון מעולם לא נפגשו במסגרת ליגת העל.

* בעונת 2007/08 נפגשו הקבוצות בשמינית גמר גביע המדינה, ובני יהודה עלתה לשלב הבא עם ניצחון דחוק 0:1.

* רמת השרון ספגה עד היום בכל משחקיה הביתיים ובסך הכל ספגה הקבוצה 17 שערים - הכמות הגבוהה בליגה יחד עם הפועל באר שבע.

* תומר סוויסה כבש ארבעה שערים בחמישה משחקים בהם פתח בהרכב מאז הגיע לרמת השרון מקרית שמונה.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

הקבוצה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הביתי באצטדיון וינטר. מאמן הקבוצה מומי זפרן אמר לשחקניו: "בני יהודה קבוצה יעילה שיודעת להשיג את המטרות והתוצאות שלה גם כשהיא לא משחקת טוב. המתפרצות שלהם עם אדרי ועזוז קטלניות וגם אני רוצה שבאיזור של פדרו גלבאן תמיד יהיה מישהו שיסגור אותו". לאחר מכן זפרן העיר לשחקנים על המשחק נגד מכבי פתח תקוה והשערים הקלים יחסית שספגה הקבוצה ואמר להם: "עם חוסר ריכוז כזה נגד בני יהודה לא נביא נקודות, משחק מתחיל מהגנה נכונה".

בנוגע להרכב, זפרן עדיין לא סגור עליו באופן סופי ומתלבט בעיקר בנוגע לקישור. יחד זאת, מי שאמור להמשיך ולקבל קרדיט הוא אורן ניסים הוותיק, כאשר גם אור אוסטווינד עשוי לפתוח בקישור האחורי לצידו של יוסי אופיר. ברוך דגו עדיין לא החלים מפציעתו ולא יפתח כמו גם גיא ליפקה הצעיר שלא צפוי להיות בסגל.

בני יהודה:

אחרי התיקו נגד בני סכנין במחזור שעבר, תנסה הקבוצה לחזור למסלול הניצחונות. למרות העובדה שהקבוצה מדורגת במקום השלישי אחרי שצברה 10 נקודות בארבעת משחקיה האחרונים, עדיין קיים חוסר שביעות רצון מהיכולת שהזהובים משיגים.

יוסי אבוקסיס יחסר את אביב חדד ששוב נפצע בקרסולו וייעדר שבוע, וכן את איציק עזוז שלא התאמן במהלך השבוע בשל כאבי גב. עוז ראלי יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר בן צעירי יפתח לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. גל כהן שלא פתח בשבוע שעבר יחזור להרכב ויתופקד לצידו של דן מורי במרכז ההגנה. שלו מנשה וננאד מרינקוביץ' ישלימו את רביעיית הקישור, כאשר פדרו גלבאן ודינו אנדלובו ישתפו פעולה בחוד.

אבוקסיס התארח אמש בצ'אט שנערך בפורום 'טריבונה', באתר הרישמי של המועדון וענה לשאלות האוהדים. בין השאר אמר המאמן: "נצטרך להתחזק בינואר בלי קשר למיקום שלנו בטבלה. אני לא מרוצה מהיכולת שלנו עד כה. כמובן שאני מצפה מכל החלק ההתקפי להיות טוב יותר ולשפר את כמות השערים שלנו".

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: אלן מסודי

על מסודי אמרו כל הקריירה שקשה לו להצטיין שני משחקים ברציפות. גם העונה ברמת השרון הדברים דומים. אחרי המשחק הטוב נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, אולי השבוע הוא יתחיל להתייצב לקראת העונה הקשה שצפויה לקבוצתו.

בני יהודה: דינו אנדלובו

החלוץ הדרום אפריקני שהובא לחיזוק חוליית ההתקפה מתחיל לגלות במחזורים האחרונים ניצוצות של יכולת טובה, אולם מאזן הכיבושים שלו, עדיין עומד על אפס שערים וזו אחת הסיבות לכך שהתקפת הזהובים היא אחת החלשות העונה בליגת העל. אנדלובו יהיה חייב לתרגם את יכולתו לכיבושים ואז לבני יהודה יהיה סיכוי אמיתי להתמודד בצמרת הטבלה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, אור אוסטווינד (גל בראל), משה אבוטבול, אלן מסודי, תומר סויסה, אורן ניסים.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, בן צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', שלו מנשה, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

רמת השרון בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully