וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון - הפועל עכו: רביב ספיר וניסן יחזקאל שוחחו

הבעלים והמאמן יישרו את ההדורים ביניהם במהלך החג לקראת המשחק. היריבה תחסר את נבוישה מרינקוביץ' (שבת, 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת ליגת העל.

* המפגש בין הקבוצות יהיה הראשון מאז השתיים שיחקו יחד בלאומית בעונת 2007/8. עכו לא ניצחה את ראשון לציון בששת משחקי הליגה האחרונים מאז ה-0:3 במאי 2005.

* הפועל עכו לא הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה. ראשון לציון מגיעה למשחק עם רצף של שישה משחקים ללא ניצחון (מאז המחזור השני) ונקודת בית בודדת משלושת המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

במהלך החג, יושרו ההדורים בין הבעלים רביב ספיר והמאמן ניסן יחזקאל, אשר היו בנתק מוחלט בשבועיים האחרונים, על רקע אי שיתופו בהרכב של הבלם גל ספיר, בנו של הבעלים. בתיווכם של המנכ"ל רוני בראון והבעלים השני רון חדד, נפגשו ספיר ויחזקאל לשיחה ארוכה וליבנו את הפרשה.

המאמן, שהורחק במשחק הליגה ביום שני האחרון נגד בית"ר ירושלים, יעמוד מחר על הקווים, שכן הדיון בעניין הרחקתו טרם נערך בבית הדין של ההתאחדות בשל חג הסוכות. ראשון תקבל בחזרה להרכב את אוהד כהן, שסיים לרצות עונש הרחקה ויפתח בין הקורות. מי שייעדרו הם איתי אלקסלסי, שטרם החלים מפציעה בברכו והחלוץ סינדו דוסו שעדיין איננו כשיר.

הקבוצה לא ניצחה בששת המשחקים האחרונים, והיא רוצה לחזור למסלול הניצחונות. בשל כך, ייתכן כי יחזקאל יבחר לפתוח במערך שיכלול שני חלוצים, כאשר לצידו של דיוויד גומז בחוד, ינון ברדה עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב העונה.

הפועל עכו:

הקבוצה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק. אחרי ה-2:2 הביתי מול אשדוד בעכו רוצים לשוב במהרה למסלול הניצחונות בידיעה ששלוש נקודות יקרבו אותם לחלק העליון בטבלה וירחיקו אותם מהתחתית. המאמן אלי כהן ייאלץ להסתדר ללא נבוישה מרינקוביץ' שלא החלים לחלוטין מפציעתו, יובל שבתאי הצעיר צפוי להחליפו בהרכב. הקשר משה מישאלוב, שהיה פצוע אף הוא, ערך אימון מלא וצפוי לעבור מבחן כשירות בסמוך לפתיחת המשחק, אז יוחלט אם ישחק, כשבמידה ולא, מי שיחליף אותו הוא שגיב כהן. ניקולאס פלצ'וק וסינטאיהו סלליך, שכבש בשבוע שעבר, ימשיכו לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי לצידו של סטפן שצ'פוביץ' שכבש גם הוא שער בכורה במחזור שעבר.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: ג'סטין זולו

הקשר הזמבי המוכשר הוא בדרך כלל הברומטר של ראשון לציון במרכז המגרש. אם הוא טוב, הדבר מקל על שאר שחקני הקישור לשחק ביתר חופשיות. במידה וזולו ישתלט מחר על מרכז השדה, החלק הקידמי יוכל להתרכז במטרות ההתקפיות וייתכן שראשון לציון תחזור לנצח.

הפועל עכו: יובל שבתאי

הקשר ששב לקבוצה בקיץ צפוי לפתוח בקישור האחורי לאור הפציעות של שחקני המפתח. המפגש מול ראשון לציון הוא הזדמנות מצוינת לשבתאי הצעיר להוכיח שמקומו לא רק כמחליף לשמות הגדולים. אם ייתן משחק טוב, אלי כהן לא יהסס לתת לו יותר את הקרדיט בהמשך ואולי הוא סופסוף ייכנס לתודעה בליגת העל אחרי כמה שנים בליגות נמוכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס מסיץ', גיא משפתי (גל ספיר), עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי, הילאל מוסא (דודו אברהם), ריף מסיקה (ינון ברדה), אסי בלדוט, דיוויד גומז

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, יובל שבתאי, שגיב כהן (משה מישאלוב), ניקולאס פלצ'וק, סינטאיהו סלליך, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully