וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דן גרונפלד לירושלים, משה מזרחי לחולון

21.10.2011 / 11:16

הפועל ירושלים תעביר להפועל חולון את הפורוורד תמורת המתאזרח, ובכך תמנע מהקבוצה של שמיר בעיה מקצועית

עסקת העברתו של דן גרונפלד להפועל ירושלים מתקדמת, ובמסגרתה צפויה הפועל חולון לקבל את משה מזרחי בעלות מופחתת עד לסיום העונה. בירושלים מתכוונים להציע לגרונפלד, שרוצה להגיע לקבוצה מהבירה, חוזה לשנתיים. כרגע עדיין לא הושגה הסכמה לגבי פרטים אחדים, אולם במועדון מאמינים שביממה הקרובה יושג הסיכום. "יש לשני הצדדים אינטרס לסגור, ואם לא יחול פיצוץ במשא ומתן, הוא יסכם", אמר גורם המקורב לעסקה.

אחד המוקשים שהקשו על העסקה עד כה הוא הבעיה המקצועית שתיווצר לחולון במידה וגרונפלד יעזוב את הקבוצה, לאחר שבחולון עדיין לא הצליחו לגייס את הערבויות המתאימות כדי להעבירו בבקרת התקציבים, ובמידה ומזרחי יסכים לחזור לאולם הפחים, הבעיה הזאת תיפתר.

מזרחי (31, 2.01) גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ועלה כבר בגיל 18 לבוגרים. בעונת 2001/2 עבר להפועל ירושלים בה שיחק 3 שנים, אך לאחר מכן החל במסע בין קבוצות שכלל את גליל עליון, מאריופול האוקראינית, עירוני אשקלון, בני השרון, ראסינג פאריז ומכבי חיפה. בעונה שעברה חזר מזרחי להפועל ירושלים, שותף ל-29 משחקים בליגת העל ורשם 5.5 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מזרחי עבר בכל הנבחרות הצעירות של ישראל בכדורסל, כולל בנבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בשנת 2000, ושיחק בנבחרת ישראל הבוגרת בשלוש אליפויות אירופה, בשנת 2001, 2005 ו-2009.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully