וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק פישר: "לבעלים מעולם לא היה רצון למשא ומתן"

השיחות בין איגוד השחקנים לבעלי הקבוצות ב-NBA שוב פוצצו ופיתרון לא נראה באופק. דווין וויד: "יש אנשים תאווי בצע"

קומישינר ה-NBA דייויד סטרן היה חולה ונשאר בביתו, אך כנראה שגם הוא לא האמין שסבב השיחות הנוסף בין אירגון השחקנים לבעלי הליגה יסתיים הלילה (בין חמישי לשישי) בפיצוץ כל כך גדול, אשר מעמיד בספק את קיומה של העונה כולה.

הצדדים נועדו 30 שעות בשלושת הימים האחרונים, כשהשיחות נערכות בפני בורר בית משפט, אולם ההצהרות שפירסמו נציגי המשא ומתן בסיום לא מעוררות אופטימיות בקרב חובבי הליגה. ראשון היה זה דרק פישר, נשיא אירגון השחקנים, שמסר: "תמיד חשבנו שיש נקודה מסוימת אליה הבעלים לא יגיעו, ושבמידה והדברים ירחיקו לכת עד כדי כך תגיע פשרה, אך מסתבר שמעולם לא היה להם רצון אמיתי למשא ומתן. הם מתחו קו מסוים ולא הסכימו לצעוד מאחוריו, ללא קשר להתקדמות השיחות עד כה". גורמים באיגוד אף כינו את הבעלים "שקרנים".

נציג הליגה אדם סילבר, אמר בתגובה: "אנחנו מבינים את ההשלכות למצב הקיים". הבעלים לעומת זאת, לא יצאו בהצהרה משלהם. שחקני הליגה מצידם, כבר מתחילים לחשוש שמא העונה כולה אכן תבוטל. דווין וויד הזועם צייץ בחשבון הטוויטר שלו מיד כשנודעו החדשות על פיצוץ השיחות: "עצוב שישנם אנשים שאפילו לא מנסים להסתיר את תאוות הבצע שלהם".

כעת ייפגשו נציגי הליגה עם סטרן, בניסיון לראות האם ניתן להמשיך את השיחות או שמא יש לקחת את הנושא לבית משפט. נושא נוסף שיעלה על הפרק הוא השאלה הגדולה מכולן- האם יבוטלו עוד משחקים. כזכור, הקומישינר כבר הודיע לפני כשבוע וחצי על ביטול 14 הימים הראשונים של העונה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully