וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עם קטן אנחנו קבוצה מסודרת, אין לו תחליף"

הדס גרינברג

21.10.2011 / 9:14

אלישע לוי החמיא לקפטן אחרי ה-0:5 המוחץ על סטיאווה: "הוא מחבר בין כולם". תמיר כהן: "צריך לנצל מצבים גם בליגה"

מכבי חיפה חגגה אמש (חמישי) את הניצחון המוחץ 0:5 על סטיאווה בוקרשט במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית, ובמועדון היו מרוצים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה ובפרט מהעובדה שלאחר תקופה ארוכה בה השחקנים הרבו להגיע למצבים אך לא ניצלו אותם, אתמול ראינו עלייה בניצול המצבים באופן משמעותי.

מי שסחט את מירב המחמאות היה הקפטן יניב קטן, שהציג משחק מצויין. "החשיבות של קטן היא גדולה", אמר אלישע לוי אחרי המשחק. "יניב הוא מסוג השחקנים שמחבר בין כולם ומביא את המנהיגות, וכשהוא משחק אנחנו קבוצה יותר מסודרת. אלו דברים שאין להם תחליף". גם הנשיא יעקב שחר, שנכנס לחדר ההלבשה בסיום והודה לשחקנים על משחק נפלא, החמיא לקפטן באופן אישי.

מי שקיבל אמש את ההזדמנות מאלישע לוי לפתוח בקישור האחורי הוא תמיר כהן, שאמר: "היה משחק טוב שלנו. זה התחיל במלחמה ולחץ ורדיפה על כל כדור, יחד עם יכולת אישית של השחקנים בחלק הקדמי שעזרה לעשות את הגולים. ניצלנו מצבים כמו שצריך ואנחנו צריכים להמשיך לעשות את זה גם בליגה. אירופה זה דבר אחר לגמרי, לעומת הליגה שם קבוצות יותר מסתגרות ונלחצות לאחור מולנו, וקשה לפצח משחקים כאלה".

על הסיכויים של הירוקים לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית י' ולעלות לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית אמר כהן: "זה ניצחון שבהחלט היה צעד משמעותי עבורנו להמשך בליגה האירופית, אבל עדיין מחכים לנו עוד משחקים כשהבא הוא מול סטיאווה בחוץ, ועד אז אנחנו צריכים להתרכז בשני משחקי ליגה חשובים בהם אנחנו צריכים לעשות את העבודה".

נקודת אור נוספת הייתה ויאם עמאשה, שלאחרונה לא הצליח לשחזר את פתיחת העונה הטובה אך היכולת שלו אמש הוסיפה לו הרבה ביטחון כשכבש צמד וסחט שני פנדלים. "התצוגה של ויאם יכולה להחזיר אותו טוב וחד יותר לליגה", אמרו בקבוצה. גם טאלב טואטחה ועידן ורד זכו למחמאות על היכולת והשערים שהוסיפו. חן עזריאל, שזכה לדקות ראשונות מאז המחזור החמישי בליגה, צפוי להשתלב יותר בשבועות הקרובים אחרי שסבל משורה של פציעות מאז הגיע לקבוצה בקיץ.

גם אלון תורג'מן קיבל הזדמנות מאלישע לוי, בעוד שולדימיר דבאלישווילי נראה מתוסכל מאוד בסיום המשחק, וגם דלה ימפולסקי ששב אמש לסגל לאחר מספר משחקים ביציע עדיין מחכה לקרדיט מהמאמן. אוראל דגני, שהחליף את סארי פלאח במרכז ההגנה, צפוי להמשיך לפתוח גם במשחק מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון. מוחמד גדיר, שלא נכלל בסגל בשל פציעה בקרסול, ינסה לערוך אימונים מלאים בתקווה לחזור לסגל.

אלישע לוי בסיום: "זה אחד המשחקים הגדולים שלנו באירופה"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully