וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אחד המשחקים הגדולים של חיפה באירופה"

הדס גרינברג

20.10.2011 / 21:12

מכבי חיפה הביסה 0:5 את סטיאווה בוקרשט והמאמן היה מרוצה מאוד: "מצאנו את החולשות שלהם". יניב קטן: " ניצחון חשוב"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

מכבי חיפה שוב שמה הערב (חמישי) את הצרות שלה בליגת העל בצד, כשניצחה בקלות 0:5 את סטיאווה בוקרשט בקרית אליעזר, במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. הירוקים, שצנחו עד המקום השישי בליגה, רשמו ניצחון שני בבית י', כשניצלו את חולשת האורחים מרומניה, עם צמד של ויאם עמאשה, ושערים נוספים של יניב קטן, טאלב טואטחה ועידן ורד.

מכבי חיפה דרסה את סטיאווה בוקרשט 0:5
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק ואמר לשחקנים: "כל הכבוד. נהניתי מאוד לראות אתכם היום". מי שיצאו מאוכזבים הם דלה ימפולסקי ו-ולדימיר דבאלישווילי, שלא שותפו. מאמן הירוקים אלישע לוי הרעיף שבחים על שחקניו: "זה היה אחד המשחקים הגדולים של מכבי חיפה באירופה. ככה צריך לשחק, מסודר ומאורגן. מצאנו את החולשות שלהם, שיחקנו על המהירות שלנו, כמו קבוצה בוגרת, עם סבלנות. אני שמח על ההצגה שלנו, הקהל נהנה היום".

לוי נשאל על הפערים הגדולים בין היכולת של חיפה בליגה, להצגות שלה בליגה האירופית: "באירופה יש מחויבות יותר גדולה. כשמשחקים בחמישי ואחר כך שוב בראשון, חייבים לעשות רוטציה בין השחקנים. אני מקווה שהסגל ישמור על יציבות, למרות כל השינויים".

לגבי המשחק הבא, שייערך ברומניה מול אותה סטיאווה בעוד שבועיים, הוסיף המאמן: "הם לא קבוצה חלשה, אסור לנו לטעות ולהמעיט בערכם, יש הבדל בין משחקי הבית לחוץ והם יחליפו את שני המורחקים. צריך לבוא בגישה כמו של היום, מוכנים ואגרסיביים".

יניב קטן, שכבש כאמור את השער השלישי ואף החמיץ פנדל, שמח בסיום, אך גם הוא יודע שהמאבק האמיתי של הירוקים יהיה בליגה: "עבדנו קשה היום, סופסוף אנחנו משחקים כמו שצריך, מגיעים למצבים, מבקיעים ונלחמים. היה לנו חשוב לנצח, המשחק התפתח לטובתנו ואנחנו שמחים על התוצאה, אבל צריכים להתרכז בליגה. יש משחק מול קרית שמונה ביום ראשון".

איליה סטאן, מאמן סטיאווה בוקרשט, התקשה להמציא הסברים בסיום, ואמר: "שום דבר לא עבד, לא הקבוצה ולא השחקנים. כולם היו מתחת לציפיות שלי, ואני מאוד מקווה שנשתפר אחרי התוצאה הזו". על יציאתו של ג'יג'י בקאלי בדקה ה-70, אמר המאמן: "כולם כועסים, גם נשיא הקבוצה. אני בתור מאמן הקבוצה אנתח את המשחק הזה ונמשיך הלאה. הייתה לנו תאונה ובמה שקרה פה. לא ציפינו לתוצאה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully